IExplorer en foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezer(essen),

Telkens komt er een foutmelding dat IE moet worden afgesloten en dat hij de mogelijkheid geeft een rapport naar MS te sturen. De foutmelding is IExplorer.exe. Een bestand dat het systeem frustreert. Heb XP.
Dank voor eventuele hulp.

hi acid007

hoezo eve updaten is er een nieuwe update iexplore???

gr pinnoes

Ik denk dat acid007 bedoelt dat je de Windows update even moet draaien.

Daar zitten ook patches bij voor IE.
Download dan ook gelijk de service packs die je tegekomt. Kan ook al veel schelen.

Suc6!

Hai Al Capino,

het zou inderdaad moeten werken. met die updates en zo, maar er blijft nog altijd steeds de mogelijkheid dat IE foutmeldingen blijft geven. Heb servicepack 1 geinstalleerd.
Bedankt...

Upgrade ook eens naar de nieuwste internet explorer, versie 6 op dit moment, als je die nog niet hebt.

Check anders je foutmelding in de knowledge base van de microsoft site. Als jdie niets brengt, kun je alsnog de techsite ervan bezoeken. Is iets meer technisch, maar zeer waardevol bij dit soort problemen.

Suc6!

hi al capino

kan jij mij de link door geven waar deze nieuwste versie staat weet uiteindelijk niet welke ik moet hebben.
thanks
pinnoes

@pinnoes:
Hoi! Falconetti heeft gelijk, hoor. Ik was even vergeten dat daar al de nieuwste ie bij zit, oops & sorry. :-)

Maar houd in ieder geval de patches bij van o.a. internet explorer.

@Falconetti:
Bedankt voor je scherpzinnige blik, haha! ;-)

hai, falconetti en Al Capino,

Bedankt voor de tips. Zal het binnenkort allemaal uitzoeken. Weet zeker dat het dan een stuk beter gaat. Heb de helpstukken in zijn algemeenheid bekeken!

THX

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan