iexplorer.exe 3-4x in windows Taakbeheer en nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

JethroJ

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2009
He hallo, ik had hier een vraag over. Ik heb een 3-4tal keer bij Windows Taakbeheer iexplorer.exe of explorer.exe staan. 2 ervan gebruiken maarliefst 51.000kb geheugen. Ik zou graag wat snellere pc hebben, dus vandaar.

Alvast bedankt!

De volumenaam van station C is Sifra
Het volumenummer is 8056-FE6A

Map van C:\Program Files\Internet Explorer

08-03-2009 13:09 638.816 iexplore.exe
1 bestand(en) 638.816 bytes

Map van C:\WINDOWS\ie8

14-04-2008 21:33 93.184 iexplore.exe
1 bestand(en) 93.184 bytes

Map van C:\WINDOWS\system32\dllcache

08-03-2009 13:09 638.816 iexplore.exe
1 bestand(en) 638.816 bytes

Totaal aantal weergegeven bestanden:
3 bestand(en) 1.370.816 bytes
0 map(pen) 3.176.292.352 bytes beschikbaar

C:\Documents and Settings\Administrator>

Wat moet/kan ik doen?

Hoe vaak heb je IE op je Windows taakkbalk geopend (/geminimaliseerd) staan?

ik heb hem dus niet geopend... dat is het grappige.. of juist niet -.-' Ik heb firefox als webbrowser, maar uitzendinggemist.nl e.d.. kan alleen IE afspelen dus vandaar...

Want?

Ik snap dat taakbeheerzooi niet.. nu geeft hij IE maar één keer aan... maar, als ik straks weer kijk.. met gemak 3 keer extra.

Ben nu een tijdje bezig om mn geheugen zoveel mogelijk vrij te maken e.d.. maar hij gaat niet snel genoeg. Daarbij heb ik een te oude pc op intern geheugen dan.. Namelijk DDR PC2100 nodig...266mhZ ofzo.. maar die zijn nergens meer te verkrijgen..

Grz

Omdat een simpele check bij mijn taakbeheer een tig keer dat progje liet zien. Ik had dan ook tig keer IE op de taakbalk staan en je raadt het al.......? toen ik een aantal IE's afsloot verdwenen ze ook net zo snel uit het processenschermpje.

@tmol : mogelijk heb je je antwoord in een verkeerd draadje geplaatst?

Daarbij heb ik een te oude pc op intern geheugen dan.. Namelijk DDR PC2100 nodig...266mhZ ofzo.. maar die zijn nergens meer te verkrijgen..

Grz[/QUOTE

reageerde op geheugen wat niet meer verkrijgbaar zou zijn.

oké.. maar hoe weet ik of dit dan ook past in mijn computer... vaak, wanneer het niet goed is, nemen ze het niet terug,,

Maar neemt niet weg, dat ik ook wel wat geheugen kan besparen:P met Taakbeheer, alleen hoe.. en is het verstandig.

ik reageerde omdat je aangaf dat het geheugen niet meer verkrijgbaar was.

met een geheugenwizard kan je het juiste geheugen opzoeken.

hoe je geheugen kan besparen met taakbeheer weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan