IExplorer schermen doen niks !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ravencold

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
Hallo, sinds donderdag 17 april is er wat mis gegaan op de pc,

er is door mijn moeder zo genaamd schoon gemaakt (wat bestandjes en lege mapjes verwijderd) en hierdoor doen alle Explorer dingetjes het niet meer, IE browser, MSN messenger, en zelf configuratie scherm Gebruikersaccounts kan ik niet meer inkomen.

ik heb het vermoeden dat een of andere install file of een verborgen map verwijderd is.

k'heb al bij een andere vraag gekeken van Explorer weer in windows plakken en met regedit in
uitvoeren werken. maar dit werkt niet in iedergeval er staan 4 accounts op, twee ervan missen iets waardoor ze geen achtergrond meer hebben en verscheidene grijze balken die normaal blauw moeten zijn (W xp), ze hebben bij start geen pictogrammen staan, en de twee andere account zijn wel goed, behalve de Explorer gebruikende programma's . ik vraag me af wat er mist en hoe dit opgelost kan worden,

bvd Sjoerd

het is dus niet alleen een internet explorer probleem?
Probeer anders een systeemherstel...

het is met msn zo, en met configuratiescherm/gebruikersaccounts. en met links die verbonden zijn met IE.

ik wou een alternatief proberen te vinden en geen systeemherstel,

maar blijven je accounts en mijn documenten en installs (op D:/) heel en worden alleen de dingen die beschadigs/weg zijn hersteld ?

-Sjoerd

(bedankt voor de reactie btw)

met systeemherstel worden alleen maar instellingen teruggezet en wanneer het je dan toch niet zou schikken kan je het ook weer ongedaan maken

ja maar ik heb nog nooit op deze pc een datum vast gezet, wel op mijn eigen :S, maar niet op deze (familie) pc. dus ik zal waarschijnlijk met de bijgeleverde reperatie cd van xp moeten werken :D

bwa ik zou zeggen probeer eens systeemherstel hé ik denk dat er automatisch herstelpunten worden aangemaakt dus... en als dat niet lukt jah dan kan je een herinstallatie overwegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan