Iexplorer (v6) opent niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

schrik

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Nadat ik wat virussen (ja stom) en spyware heb verwijdert werkt de iexplorer niet meer.
Linksonder naast de startknop is het iexplore icoontje (E) weg en het iexplore icoontje op de desktop is er wel maar doet niets als ik erop dubbelklik.
Er verschijnt even een "zandlopertje" en dat was het dan.

Het gekke is dat als ik in een E-mail op een url klik dat dan wel de iexplorer opstart en goed werkt.

Ik heb al een nieuwe setup (ie6setup.exe) gedaan maar dat heeft dus niet geholpen.

Hoe herstel ik het bovengenoemde weer?

Helaas :( is er nou niemand onder de kenners die hierop een antwoord weet?:)

Je XP cd in de drive stoppen, naar de map windows\inf gaan, het bestand ie.inf opzoeken, rechtermuisklik op het bestand, voor instaleren kiezen, en naar het bestand iexplorer.ex_ verwijzen, op de cdrom, in de i386 map.

Je XP cd in de drive stoppen, naar de map windows\inf gaan, het bestand ie.inf opzoeken, rechtermuisklik op het bestand, voor instaleren kiezen, en naar het bestand iexplorer.ex_ verwijzen, op de cdrom, in de i386 map.

Heb ik gedaan en ik heb aangenomen dat je deze C:\windows\inf\ie.inf bedoeld.
Ik heb ook opnieuw opgestart.
Maar het mocht niet baten het probleem blijft!

Laatst bewerkt:
Is hij wel geïstalleerd?, zie je dus een voortgang met het kopiëren van de bestanden?

Als je naar "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" gaat, en daar het bestand dubbelkklikt, doe hij het dan wel?

Nu je het zegt.... ik heb geen voortgang gezien hij was wel snel klaar.
Dan doet hij het ook niet!

Heb het opnieuw gedaan zoals je beschreef.:thumb:
Heb een voortgangsindicator gezien gedurende ongeveer 5 sec toen was hij klaar.
PC opnieuw gestart (weet niet of dat nodig is in dit geval) en geprobeert de explorer
te starten, wat nog steeds niet werkt.:(
Hij start wel als ik in een E-Mailtje op een link klik dat is het gekke:eek: .
Ik weet het nu niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan