iexpress.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Hallo,

Wie kan mij helpen... ik heb per ongeluk een verkeerd bestand in iexpress.exe gemaakt.

Kan ik dit bestand nog eruit krijgen want nu werk het programma niet wat dat bestand nodig heeft.:shocked:

Alvast bedankt. :d

Groeten, Marc

ik heb dus een bestand wat behoort tot Arc soft voor bewerking van film met iexpress gemaakt. Dit wil zeggen dat wanneer je erop klikt het zichzelf zou gaan uitpakken en installeren. Als ik nu dus op dit .exe bestand klik gaat het niet meer open omdat er nog een bestand voor nodig is en dat staat niet binnen hetzelfde bestand.

Dus het bestand wat ik per ongeluk heb ingepakt moet er weer uit op een of andere manier omdat dit mijn programma Arc soft zelfs is en ik hier geen setup meer van heb. Dit programma zat ooit bij een oude camera en ik zou het toch graag op de pc laten staan.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijker ben geweest en hoop dat iemand een oplossing kan bieden.

Groeten, Marc

Snap er niks van. En waarom post je dit in het Visual Basic forum? Jouw vraag gaat totaal niet over Visual Basic. :S

Ik denk dat mijn uitleg vrij helder is maar sorry dat ik het in een verkeerde topic geplaats heb. Enig idee wat ik dit zou moeten plaatsen?

Het is dus ingepakt in een zelf te openen programma en dat doe je met iexpress... daar kom je via start>uitvoeren en typ iexpress.

Maar nogmaals sorry voor het plaatsen hier maar zou het fijn vinden als iemand me zou kunnen zeggen wat ik dit wel kan plaatsen.

Groeten, Marc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan