HWV
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 feb 2009
Via Topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=434763 nu ook al het antwoord gekregen op deze vraag
Beste,
Ik ben weer met mijn volgende uitdaging bezig en gaat over het volgende.
Ik heb een lijst "Partyvoorraad"met de volgende gegevens :
Kolom B "Magazijnnummer"
Kolom C "Artikelnummer"
Kolom H "Loctie"
De gegevens moeten gekopieerd worden mist Kolom H voldoet aan de waarde 152.
Deze moeten dan gekopieerd worden naar workbook "herbevoorrading parameters"
Enkel niet heel de rij maar in delen, en verdeelt in twee rijen
De waarde "Partyvoorraad" kolom H naar "herbevoorrading parameters" kolom F eerste regel + tweede regel Kolom B
De waarde "Partyvoorraad" kolom C naar "herbevoorrading parameters" kolom A eerste regel + tweede regel
De waarde "Partyvoorraad" kolom B naar "herbevoorrading parameters" kolom B eerste regel
Dan op de eerste regel in "herbevoorrading parameters" kolom E komt altijd een 1 en tweederegel altijd een 4 en op de eerste regel in kolom G altijd 07
Dit dan voor alle regels in kolom H die de waarde 152 hebben, die dan onder elkaar komen te staan zoals mijn voorbeeld in workbook herbevoorrading parameters".
Ik heb er een bijlage bijgedaan om mijn vraag te ondersteunen,
Waarom om deze manier VBA. Op het allerlaatse moment gaan we de gegevens uit ons oude systeem overzetten, dan is het van belang dat we zo min mogelijk handelingen moeten doen dus vandaar dat ik het in VBA wil hebben.
Ik hoop dat ik mij vraag duidelijk heb omschreven en hoop dan ook dat het haalbaar is
Groet HWV
Beste,
Ik ben weer met mijn volgende uitdaging bezig en gaat over het volgende.
Ik heb een lijst "Partyvoorraad"met de volgende gegevens :
Kolom B "Magazijnnummer"
Kolom C "Artikelnummer"
Kolom H "Loctie"
De gegevens moeten gekopieerd worden mist Kolom H voldoet aan de waarde 152.
Deze moeten dan gekopieerd worden naar workbook "herbevoorrading parameters"
Enkel niet heel de rij maar in delen, en verdeelt in twee rijen
De waarde "Partyvoorraad" kolom H naar "herbevoorrading parameters" kolom F eerste regel + tweede regel Kolom B
De waarde "Partyvoorraad" kolom C naar "herbevoorrading parameters" kolom A eerste regel + tweede regel
De waarde "Partyvoorraad" kolom B naar "herbevoorrading parameters" kolom B eerste regel
Dan op de eerste regel in "herbevoorrading parameters" kolom E komt altijd een 1 en tweederegel altijd een 4 en op de eerste regel in kolom G altijd 07
Dit dan voor alle regels in kolom H die de waarde 152 hebben, die dan onder elkaar komen te staan zoals mijn voorbeeld in workbook herbevoorrading parameters".
Ik heb er een bijlage bijgedaan om mijn vraag te ondersteunen,
Waarom om deze manier VBA. Op het allerlaatse moment gaan we de gegevens uit ons oude systeem overzetten, dan is het van belang dat we zo min mogelijk handelingen moeten doen dus vandaar dat ik het in VBA wil hebben.
Ik hoop dat ik mij vraag duidelijk heb omschreven en hoop dan ook dat het haalbaar is
Groet HWV
Bijlagen
Laatst bewerkt: