iii tekens bij opstarten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

indo1991

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Berichten
42
Ik heb een probleem met mijn pc heb tijd gelde windows xp pro er op gedaan maar de standerd is windows xp dus ja ik heb windows pro er op gezet hij deed goed altijd maar gister wouw ik hem opstarten hij ging onder lade opeens naar zwart scherm en ik zach in dat scherm allemaal iiii in beeld dacht wat is dit en deed f8 deed veiligmodus en stond dit

windows kan niet worden gestart omdat het volgend bestand is beschadig of niet kan worden gevonden:
\windows\system32\config\system

u kunt probere dit bestand te repareren door windows setup
te starten vanaf de orginele cd-rom met instalatie bestanden.
kies ''r'' in scherm om reperatie procedure te starten
o ja de windows xp pro was wel een gekopieerde

en ik heb de orinele kwijt
 
Laatst bewerkt:
wat er gebeurt is : je windows wou iets doen met je drivers , contacteerde system config bestand en bleek dan een corrupt te krijgen hierdoor werd system beschadigd en heb je dus idd een nieuwe system bestand nodig. beste is dus gewoon even opstarten via die cd en r drukken , daarna die van de cd te kopieren ...
 
2 Dingen te doen!

- Een nieuwe CD kopen
- Hem zoeken


je hebt toch die Windows CD nodig!
 
kan ik hem niet ergens gewoon aanvragen?
of ergens douwnlouden van betrouw bare site
 
Heb je een geldige licentie? Dus een sticker met de code op je pc geplakt. En dan bedoel ik niet een volume licentie.
 
zo groene sticker tog die heb ik jah met produc key enzo tog?
en weet iemand meschien hoe het kan dat het kapot is gegaan
 
Als je een geldige licentie hebt, kun je misschien een installatie cd lenen van iemand, en opnieuw installeren cq repareren met behulp van je eigen licentie.
Maar je hebt een licentie van XP home heb ik begrepen, dus zul je deze moeten herinstalleren.
Hoe het komt, tja daar zijn zoveel mogelijkheden voor, virus,spyware,hoax, verkeerde bestanden verwijderd etc.
 
kan je die meschien ook aanvragen ? of niet of moet ik dan er voor betalen
 
Denk niet dat ze die in NL leveren. Je kan hem lenen van iemand, of voor een spotprijs kopen op tweedehands sites, wel zien dat je hem zonder licentie koopt.
 
nja ik zal zelf eers ff goed zoeken :p ergens goed neergelegd dat ik niet meer weet :p ik heb wel laast un spel gedouwnloud kan het daar me te maken hebbe of niet en me vidoe kaart kon dat niet aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan