iiyama ProLite E2481HS - 23.6" = dat wat of E2278HD ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
102
Mijn oude philips monitor heeft het begeven: Wil max 200 € uitgeven. Beeldmaat 22/24. Kwam deze 2 iiyama monitoren tegen op het internet (folder). Leuke prijs. Speel geen snelle spellen. Gewoon internet en wat foto en video bewerking.

iiyama ProLite E2481HS - 23.6" Prijs 179€ (paradigit) = dat wat...

Iiyama E2278HD-GB1 Prijs 140 € (informatique) = dat wat....

Ben Leek, sluit er 2 losse speakers op aan. Wil gewoon goed beeld. Geen idee wat de verschillen zijn tussen deze 2. Al die mooie termen zeggen mij niets. Wie van deze 2 "moet 'ik aanschaffen..
 
Robert,

Bij ons op het werk gebruiken wij tegenwoordig de 22" Prolite E2273HDS (152,90 Euro) of de 24" Prolite T2452MTS-1 Touch screen (294,75 Euro). Beide zijn goede monitoren voor een betrekkelijke lage prijs.
Met andere woorden wij zijn erg te vrede met het merk Iiyama. De monitoren bestel ik altijd via azerty.nl, hier zijn ook de genoemde prijzen van.

MvG DjPaulski

Op het werk ben ik verantwoordelijk voor het computerpark en al de randapparatuur.
 
Laatst bewerkt:
Zal a.s. zaterdag is bij informatique en Paradigit naar binnenstappen - Wil max 200 € uitgeven. Kan zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer zien. Zoveel merken/types monitoren zijn er. Zelf iiyama heeft veels te veel monitoren... De 2 door mij opgegeven types? Zijn die wat? Kwalitatief?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan