Ijji Games op Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Heey, ik heb windows 7 32bit ultimate. Maare ik wil graag drift city erop spelen maar game guard geeft dan een error nou heb je een special bestand hiervoor. Maar ik heb al paar geprobeert. Maar die werken niet. Iemand enige ervaring hier mee?
 
windows 7 ondersteunt (nog) geen gameguard veel anderen hebben het probleem ook maar misschien kan je in windows xp mode of vista mode drift city proberen te openen
 
werkt ook niet ik heb voor fixes gekeken. Dat werkt wel maar het spel zelf kan windows 7 niet ik krijg dan blauw beeld.
 
Windows 7 en vista zijn (wat mij betreft) niet erg handig voor games. ene error naar de ander, geen ondersteuning, gewoon rompslomp, advies: wachten tot er goede updates komen of overstappen op een (LEGALE!!!) Windows xp
 
je heb niet erg veel verstand ervan hé? Windows XP heeft meer erros met games als op vista. Vista is in samestelling beter om de games telaten verlopen. Als je een spel speelt laat vista andere dingen zoals Explorer.exe minder snel lopen waardoor de game dus sneller is. Bij XP is dat dus niet zo. Waarvoor denk je dat ze vista maken? Niet omdat XP beter is. En op vista draaide ik alles makkelijk. Wat dat betreft is XP veel slechter. En ze zeggen dat vista zo slecht is o wat is die toch slecht. Mooi niet dus. Het is een heel goed besturings systeem alleen vond mircosoft van niet en hebben ze gouw een nieuwe gemaakt. En vista is goed hoor. Nog nooit een error van games gehad, en met xp wel duizende.
 
je heb niet erg veel verstand ervan hé? Windows XP heeft meer erros met games als op vista.

Schijnbaar niet. Waarom zou Windows XP slechter zijn met games dan met Vista? Volgens mij had ik echt met Vista om de haveklap een vastloper ...

Vista is in samestelling beter om de games telaten verlopen. Als je een spel speelt laat vista andere dingen zoals Explorer.exe minder snel lopen waardoor de game dus sneller is. Bij XP is dat dus niet zo.

Oh leg uit. Waarom is dit nooit bij mij gebeurt. En volgens mij eh.. Is vista zo'n 5x zo zwaar (Net geinstalleerd) dan Windows XP. Dus je hebt een betere zwaardere computer nodig om Vista alleen al te kunnen draaien.


Waarvoor denk je dat ze vista maken? Niet omdat XP beter is. En op vista draaide ik alles makkelijk. Wat dat betreft is XP veel slechter. En ze zeggen dat vista zo slecht is o wat is die toch slecht. Mooi niet dus. Het is een heel goed besturings systeem alleen vond mircosoft van niet en hebben ze gouw een nieuwe gemaakt. En vista is goed hoor. Nog nooit een error van games gehad, en met xp wel duizende.

Dat heet ' Marketing '. Ieder bedrijf komt zo nu en dan met een nieuw systeem. (Zat 4 jaar tussen XP en VIsta hoor..)

Vista is eerder (Net na de launch) afgekeurt door de grote(re) bedrijfen. Want die hadden een nieuw systeem gekocht. Met windows Vista. Wat werkte er niet mee? Er waren geen driver voor de hardware dat in de pc zat, maar ook het externe hardware werkte niet meer. En trouwens.. Volgens mij hoor ik nog steeds dat heel veel gamers (Maar ook bedrijfen) nog steeds op Windows XP draaien. Puur omdat dit tijdens het draaien van Aplicatie's stabieler is dan Windows Vista.
 
Geloof me ik heb sinds kort een Laptop met vista en de games willen niet allemaal zo goed, dat komt omdat je met vista een veel zwaarder systeem nodig hebt :)
 
Geloof me ik heb sinds kort een Laptop met vista en de games willen niet allemaal zo goed, dat komt omdat je met vista een veel zwaarder systeem nodig hebt :)

En omdat een laptop niet gemaakt is om te gamen....:p
 
En omdat een laptop niet gemaakt is om te gamen....:p

Heb je helemaal gelijk in ....

Red Alert 2 wordt ook lastig voor de laptops van nu (Tenzij je een laptop van 5000 eurie hebt) om te draaien met zo'n 50 units die uitzichzelf ergens heen transporteren.
 
je heb niet erg veel verstand ervan hé? Windows XP heeft meer erros met games als op vista. Vista is in samestelling beter om de games telaten verlopen. Als je een spel speelt laat vista andere dingen zoals Explorer.exe minder snel lopen waardoor de game dus sneller is. Bij XP is dat dus niet zo. Waarvoor denk je dat ze vista maken? Niet omdat XP beter is. En op vista draaide ik alles makkelijk. Wat dat betreft is XP veel slechter. En ze zeggen dat vista zo slecht is o wat is die toch slecht. Mooi niet dus. Het is een heel goed besturings systeem alleen vond mircosoft van niet en hebben ze gouw een nieuwe gemaakt. En vista is goed hoor. Nog nooit een error van games gehad, en met xp wel duizende.


1. Ik heb het over mijn ervaringen met vista. had ik er even bij moeten zetten.

2. Ik heb er wel degelijk verstand van. volgensmij denk jij dat jij hier windows-koning bent

3. Dat was trouwens ook 1.5 jaar geleden. ik heb nog NOOIT problemen gehad met xp. in 1.5 jaar tijd (ong.) terwijl ik met call of duty 4 en andere nieuwe spellen echt om de haveklap vastloper, crashes. errors kreeg. ik heb het over MIJN ervaringen. je hoort mij niet zeggen dat het zo is ( t'is ook al weer 1.5 jaar geleden he)

Maar goed. als jij eigenwijs wil zijn, suc6 verder
 
Laatst bewerkt:
1. Ik heb het over mijn ervaringen met vista. had ik er even bij moeten zetten.

2. Ik heb er wel degelijk verstand van. volgensmij denk jij dat jij hier windows-koning bent

3. Dat was trouwens ook 1.5 jaar geleden. ik heb nog NOOIT problemen gehad met xp. in 1.5 jaar tijd (ong.) terwijl ik met call of duty 4 en andere nieuwe spellen echt om de haveklap vastloper, crashes. errors kreeg. ik heb het over MIJN ervaringen. je hoort mij niet zeggen dat het zo is ( t'is ook al weer 1.5 jaar geleden he)

Maar goed. als jij eigenwijs wil zijn, suc6 verder

1. ik wis niet als je ervaring van vista had dat je dat ook gelijk met mensen dan zo had xD
2. MIJN ervaring zijn compleet anders. Mijn ervaringen zijn goed ik heb met vista nooit een probleem gehad. en nog nooit vast liep.
3. Word het niet tijd voor vervaning van je pc dan als die vast loopt.
4. Waarom gaan mensen op ervaringen van anderen af. Ik bedoel als ik zeg dat windows 7 echt ***** is en dat jullie het nooit zouden moeten nemen zouden jullie dat ook geloven dan? Windows 7 is namelijk super. Als je met vista niet kan om gaan. Dan word het wennen
 
1. ik wis niet als je ervaring van vista had dat je dat ook gelijk met mensen dan zo had xD
2. MIJN ervaring zijn compleet anders. Mijn ervaringen zijn goed ik heb met vista nooit een probleem gehad. en nog nooit vast liep.
3. Word het niet tijd voor vervaning van je pc dan als die vast loopt.
4. Waarom gaan mensen op ervaringen van anderen af. Ik bedoel als ik zeg dat windows 7 echt ***** is en dat jullie het nooit zouden moeten nemen zouden jullie dat ook geloven dan? Windows 7 is namelijk super. Als je met vista niet kan om gaan. Dan word het wennen

Zou je je taalfouten even kunnen verbeteren, ik begrijp er helemaal niks van.
 
Zowel 1996master als erwin71239, stoppen met deze zinloze discussie over de computer kennis van een ander, dit is niet toegestaan.
Uit onze voorwaarden waar jullie beide mee akkoord zijn gegaan toen je lid werd;
# Houd het taalgebruik altijd netjes.
# Beledig nooit andere leden.
# Iedere vorm van discriminatie waaronder, maar niet beperkt tot, racisme, andere geaardheid, anders valide, computerkennis is niet toegestaan.
 
windows 7

kan je beetje met windows 7 64bits gamen of kan dat beter op windows vista vertel het me ff:p
 
Brammerdude,

Ik kan je geen antwoord geven op je vraag maar wel dat je niet je vraag in die van iemand anders dient te stellen. Daarnaast stamt het topic uit 2009 en is niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan