Ik ben besmet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

alenb

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Oke ten eerste het probleem, dit komt ongeveer om de 3-5 dagen voor dat waneer ik net msn opstart of gewoon aan het msn'en ben dat ik opeens allemaal berichten van sites ga versturen naar alle online contact personen. Ik heb gescand met AVG maar geen resultaat, kan iemand mij A.U.B helpen want ik vind het zwaar irritant dat ik elke keer een bericht moet sturen aan 30 mensen van sorry, ik heb een virus.

Hallo,

Dit virus heb ik zelf ook gehad maar ik heb het weggekregen met AVG(was een trojan en die zijn ongemerkt), maar scan gewoon nog een paar keer dan kan het zijn dat je resultaat hebt(ik vindt voor de mensen die het krijgen zelf ook zwaar irritant) vanzelf gaan je ze ook blokken en dan kan jij weer een ander MSN waar je dat virus niet hebt.(hij pakt alleen het MSN adres waar jij mee op de link drukt) als je de link drukt dan merk je het wel www.rotoot.nl/bla bla.html=jou adres.xml(bijv)

@ naarling
Bedankt voor de snelle reactie, zal het zeker proberen.

@Nicj56
Ook bedankt voor de snelle reactie, als ik al die anti-virussen heb geprobeerd zal ik wel een nieuw adress aan moeten maken, bedankt voor de info ik dacht dat msn geinfecteerd was en niet alleen mijn adress daarom had ik ook msn gedeinstalleerd mrja vandaag kwam het gwn weer terug.

Als je echt 100% zeker wilt zijn, om van zulke rommel af te komen, dan is het, het verstandigst om de boel te formateren en windows (of een ander OS) te her installeren :)

Hoe weet je zo zeker dat het om hetzelfde virus gaat. Er is meer dan één virus dat zich op MSN richt.

Omdat ik die ook heb gehad en als je dan op die link klikt dat je het zelf hebt(ik heb het verholpen door scannen)

PS: moet je ergens op klikken zoals een URL??

Nou, Ik denk dat die link van Naarling de infectie heeft verwijderd (Malware bytes).
Vond 19 infecties die AVG niet kon vinden dus ik denk *hoop* dat het probleem nu verholpen is. Iedereen bedankt voor het zo snel reageren:thumb:

hallo alenb,

Ik heb de stappen voor je:

1. Download de betaalde
2. start hem op.(de interface)
3. Ga naar Onderdelen
4. Licentie
5. typ de licentie die ik je via de mail ga geven.
6. Veel Plezier ermee(is wel voor 4 jaar maar hij werkt)

hallo alenb,

Ik heb de stappen voor je:

1. Download de betaalde
2. start hem op.(de interface)
3. Ga naar Onderdelen
4. Licentie
5. typ de licentie die ik je via de mail ga geven.
6. Veel Plezier ermee(is wel voor 4 jaar maar hij werkt)

men mail is alennnb@live.nl, maar ik zal niet terug kunnen reageren omdat ik vanavond om 8 uur op reis ben naar Italie, ik kan het dus pas volgende week donderdag installeren:o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan