Ik ben bezig met en r63 hotel maar ik kan niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daanie

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
Berichten
31
ik ben bezig met en r63 hotel maar ik kan niet Registreren en erro`s heb jij miss en goede bestande en ik die mag? en als het goed is mag jij mede eigenaar zijn En anders Techinker van het hotel met rare`s speciale badget en natuurlijk ook want volgens mij heb ik nu geen goede bestanen wil jij mede eigenaar zijn mail me of techinker zijn met die dingen

*knip*

Al vast bedankt voor je hulpt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
SOrry dit te moeten zeggen, maar dit is 101% illigaal. Ik klik nu op 'Meld misbruik'. Sorry.
 
Beste "Daanie",

1.16 Je zult Habbo Hotel slechts op deze Website en niet via mirror websites of andere middelen te gebruiken. Je zult voorts geen andere middelen creëren of verschaffen waarmee anderen Habbo Hotel kunnen gebruiken (bijv. via server-emulators). Het is niet toegestaan de software die de Website of de Content daarvan bevat of op de Website geleverde software, met inbegrip van eventuele door de Website of Software gebruikte communicatieprotocollen waarop een (intellectueel) eigendomsrecht rust, te reverse engineeren, decompileren of disassembleren, aan te passen of anderszins te wijzigen.
https://help.habbo.nl/entries/20213383-algemene-voorwaarden-habbo-nl

Het is inderdaad volgens de voorwaarden van Habbo niet toegestaan je eigen hotel te maken.
Om die reden sluit ik deze vraag, heb ik je andere vraag over ditzelfde onderwerp verwijderd en heb ik je e-mailadres verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan