Ik ben een beginner DVD's branden wie helpt me???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chippy

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
Ik ben al weken bezig om een film die ik gedownload heb op dvd te zetten, en het heeft me al een vermogen gekost aan dvd's.
Het is een Full DVDr_NTSC_Quality_Broth_RG film. Hij is 4.35 gb mappen Video_TS.
Mijn brandprogramma is van Pinacle instant CD/DVD SE versie 8.2.0
Mijn Panasonic dvd speler leest niet alle discs.
Zo leest hij geen: DVD-ROM, CD-ROM, CDV, CD-G, +RW, DVD-RW,CDV, SVCD, SACD, DIVX Video Discs en photo cd.
Deze speler kan zowel Pal-als NTSC-videosystemen weergeven.
Ik weet echt niet meer hoe ik er uit moet komen. Wie weet raad?:( Alvast bedankt.

Als hij geen DVD-rom kan lezen, zal het helemaal niet werken, aangezien je normaal een dvd'tje op een DVD-rom brand die je speler niet ondersteund.

Maar ik kan wel gecopierde films bekijken die een ander heeft gebrand. Hoe kan dit dan?

Kan je een zelf gebrande DVD wel op je pc bekijken?

Zijn het DVD + of - schijfjes (zowel je eigen DVD's als die door een ander gebrand)?

Er staat ook nog in het boekje van de Panasonic welke je er wel in kunt afspelen en dan zijn:
DVD-Ram, DVD-A = Audio, DVD-V=Video, DVD-R,
Video-CD=VCD, CD, CD-R/RW wma en mp3.
En de gebrande films die ik wel eens krijg van andere zijn zowel op - als + dvd's gebrand.

De laatste dvd die ik gebrand had kon ik niet zien op de pc. dit was een dvd-r, ik kon wel de film bekijken vanaf de harde schijf met power dvd.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan