ik ben er bijna win 98

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
ik heb kunnen formateren met de xp cd.ik heb fdisk toegepast . nu bij het starten van de setup krijg ik de volgende melding:
fout su oo13
setup kan geen bestanden maken op het opstart station en kan windows niet istalleren.
als u een hpfs of windows nt bestandenssysteem hebt diet u een ms dos opstartdiskette te maken.skakeld lantastic server of superstor compressie ui voordat u setup uitvoert
wie weet wat er loos is?
ok , ok blijf kalm en keep it cool.

Heb je de schijf geformatteerd als NTFS station en wil je nu Windows 98 gaan installeren? Dat werkt niet :).

shijf als fat

nee hoor ik hem mijn schijf als fat 32 gefomarteert.

nog niet helemaal

omdat ik eerst ntfs had ben ik terug naar xp gegaan en opnieuw geformateert. (fat 32) nu ben ik weer bezig met de boot stappen 95/98
het probleem zoals hier boven vermeld probeer ik voorbij te komen. steup moet zijn bestanden laden kan dat niet en stop ermee)
ik zoek een oplossing voor die fout
mischien heb ik tijdens het booten een fout gemaakt ??
mijn schijf is in ider geval fat geformateert.
groet

Formatteer eens met de win98 CD of met een bootdiskette //FDISK.

Laatst bewerkt:
je bent wat vergeten, met fdisk een uitgebreide dos partitie aanmaken, dan partitie c en dan install.

er bijna

jo thomas dat is het enige wat ik inderdaad niet heb gedaan.
foutje bedaaaankt.

ik ben er win 95 geinstall

veel dank voor de ondersteuning,
het is me gelukt ik heb win 95 geinstalleert, nu ben ik bezig met de upgrate naar win98 !
alle tips hebben mij goed geholpen. Let op dit heb ik ondekt:
als je vast zit in dos en je moet terug naar xp cd voor format:
dat kun je gebruik van bios maken cdrom kiezen houdt f2 in gedrukt bij de start en de cd van xp start gelijk.
dan moet je f8 ingedrukt houden om naar format menu xp te gaan. keep it cool en ik keep it kalm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan