Ik ben het even kwijt..

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Al jaren ben ik bezig met websites maken,
echter nu een korte tijd ben ik er een beetje mee gestopt...
niet omdat ik het niet meer leuk vind maar gewoon omdat mijn creativiteit een beetje weg is denk ik.
ik heb een aantal sites (domeins) op mijn naam staan maar bijna allemaal zijn ze zeg maar in aanbouw...
ik weet wel wat ik met de site(s) wil gaan doen maar ik weet niet hoe ik het moet uitvoeren om ervoor te zorgen dat ik een professionele uitziende site heb.
ik noem maar even 2 van de belangrijke sites... beide komen ze eigenlijk wel op het zelfde neer maar toch net even iets anders...
de ene site is meer voor het zakelijke gedeelte en de andere site meer voor het persoonlijke gedeelte.
echter omdat ik mezelf natuurlijk niet volledig wilt bloot stellen op een site loop ik hier al op vast.
op de zakelijke site weet ik gewoon even niet hoe ik de site moet opbouwen...

het is niet zo dat de sites altijd in aanbouw hebben gestaan.
ze hebben altijd een een dienst verleend, maar omdat ik te weinig tot helemaal geen klanten meer had/heb ben ik met de service gestopt en wil ik er iets anders van gaan maken.

dus ik zit eigenlijk een beetje vast.

Nou moet ik wel toegeven dat ik nogal chaotisch ben...
heb ik te veel om handen dan weet ik gewoon niet meer waar of met wat ik moet beginnen... (je zal me computer eens moeten zien)

wie heeft voor mij suggesties?

Edit: even ter duidelijkheid, ik ben niet nieuw in het maken van websites :D

Laatst bewerkt:
Zoek een partner (zakelijk) die structuur brengt in je creativiteit. Iemand die je aanvult, zoals jij zijn structuur kunt aanvullen. Die chaos kun je ook nuttig inzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan