Ik ben op zoek naar een nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rabbitpower

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een nieuwe goede game pc voor goede spellen zoals call of duty team fortress 2 en world of warcraft

ik heb nu heel veel lag in die spellen en call of duty 5 kan ik niet eens spelen!!

ik zoek nu een game pc van ongeveer 800-900 (liefst rond de 800 maar als het veel beter is mag iets duurder)

ik heb zelf geen verstand van en kan hem ook niet in mekaar zetten ik heb niet hoge eisen zolang hij maar snel en smooth spellen (de nieuwste spellen) kan spelen en dus niet om de 5min vastloopt

hartelijk bedankt hopelijk snelle reacties, :D
alvast bedankt!!:thumb:

bedankt, maar die toetsenbord heb ik al hoor anders had ik het niet kunnen typen :p
ik heb nog wel paar vragen over moederbord videokaart en voeding. ik snap er misschien niet zo veel van maar hoe weet ik dat het niet ergens goedkoper is of is azerty de goedkoopste computer onderdelen bedrijf?

Je moet ons even vertellen wat er allemaal wel en niet bij moet...
Besturingssysteem, toetsenbord, muis, speakers, monitor?

ok nou dingen zoals muis toetsenbord beeldscherm geluidboxen heb ik al maar echt de computer zelf met alles erin enzo zoals videokaart moederboard al dat soort dingen

is azerty de goedkoopste computer onderdelen bedrijf?

Nou ik kan het ook bij 4launch proberen want daar is assemblage €40,- en bij Azerty is het €60,-

En over dat dat het toetsenbord niet hoeft hier heb ik het er even afgehaalt:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[225309]=1&product[71512]=1&product[7517]=1

Nu ben je ook nog onder je budget en hou je wat geld over. Btw je kan met deze pc ook een beetje over-clocken :thumb: leek me wel handig. Nu is het een Prima game computer :). Miss kan je nog w8ten op andere samenstellingen van andere mensen hier want misschien weten zij iets beters :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan