ik ben op zoek naar.....

• Onderwerp starter Onderwerp starter joy30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joy30

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2003
Ik ben op zoek naar een screensaver van bewegende vissen wie weet waar ik deze vandaan kan halen en ook zoek ik iemand die mij kan helpen om mijn taakbalk te verkleinen nu is hij ongeveer 2 cm breed en moet 1 cm worden.

Groetjes van Joy

Taabalk;
Eventueel met rechts klikken en "taakbalk vergrendelen" uitschakelen.
Dan boven aan de taakbalk, met je muis, gaan staan tot je een "dubbel" pijltje krijgt.
Je kan de taakbalk dan verkleinen, door deze omlaag te "slepen".

Laatst bewerkt:
Screensaver

Hoi,

1. www.screensaver.com

2. De taakbalk verkleinen kan makkelijk door met de muis net op het randje te gaan staan van de taakbalk, dan veranderd de muis aanwijser in twee pijltjes 1 naar boven en 1 naar beneden, linker muisknop indrukken en ingedrukt houden en dan naar beneden bewegen....

Groetjes, Anne

Nteusink, denk je dat dit allemaal aquariums zijn waarvan de visjes binnen willen blijven?
Die van mij wilden het internet op :D
Welke heb je zelf zonder problemen?

Ik heb er eentje binnengehaald en geloof het of niet.
Ik heb Noob 4 in system restore.Symantec: De goede link komt niet door maar typ maar eens Noob 4 in :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
Nteusink, denk je dat dit allemaal aquariums zijn waarvan de visjes binnen willen blijven?
Die van mij wilden het internet op :D
Welke heb je zelf zonder problemen?

Geen flauw idee :) Het is slechts een verzameling met linkjes naar screensavers. Tucows is wel een bekende site, maar waar ze naar linken weet je dus nooit. Daarom draai ik zelf ook geen screensaver, het is niet nodig bij moderne monitoren en ik vind het dus niet echt nuttig.

Ik heb er eentje binnengehaald en geloof het of niet.
Ik heb Noob 4 in system restore.Symantec: De goede link komt niet door maar typ maar eens Noob 4 in :D

Als je zeker weet dat het van zo'n screensaver komt zou je contact op kunnen nemen met tucows of de auteur van de screensaver.
Je hebt zojuist aangetoond dat als je alleen bestanden van officiele sites download je toch een virusscanner nodig hebt. :) Ook komt het nog wel eens voor dat cdroms uit de winkel virussen bevatten.

Ja, klopt. Eigenlijk met alles wat freeware is moet je oppassen. Er zitten leuke bij maar het haalt het niet bij die van Windows.
Ik werd gewaarschuwd door Hackereliminator. Iets met scr wilde het internet op. Vandaar.
Noob heb ik op onorthodoxe manier verwijderd :D

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan