Beste allemaal.....
Ik heb een klein eenvoudig programmaatje gemaakt om mee te werken in een excel blad.....
Nu vul ik elke dag handmatig (in de gele lijn) de bijkomende kosten in, maar het zou fijn zijn als ik een code hiervoor zou hebben die reageert op de eindtijd! (vertrektijd)
Mijn systeem werkt als volgt: mijn klanten huren een ruimte, zij betalen een vast bedrag + een soort boete betalen zij als er eerder word weggaan.... en dat werkt zo:
vanaf binnenkomst en gaan zij weg betalen zij tot 18:30 niets extra's (geen extra kosten)
vanaf 18:30 tot 19:29 betalen zij €. 80,-
vanaf 19:30 tot 20:29 betalen zij €. 65,-
vanaf 20:30 tot 21:29 betalen zij €. 50,-
vanaf 21:30 tot 22:29 betalen zij €. 35,-
vanaf 22:30 tot 23:29 betalen zij €. 20,-
Vanaf 23:30 worden geen extra kosten meer gerekend!
Dus voor de duidelijkheid, vanaf begintijd tot aan "zegmaar 18:29 uur is het gratig vertrekken, maar vanaf 18:30 uur betalen zij een hoge boete.... dit bedrag word steeds minder gelang de avond verloopt tot uiteindelijk 23:29.... vanaf 23:30 is het weer kosteloos!
wie o wie kan mij helpen, ik ben zo slecht in ALS codes.....
Bij deze ben ik u al zeer dankbaar
PS de namen in het bestandje zijn 100% verzonnen namen!
PS ik doe een bestandje bijvoegen van mijn excel bladBekijk bijlage Afreken staat.xlsx
Ik heb een klein eenvoudig programmaatje gemaakt om mee te werken in een excel blad.....
Nu vul ik elke dag handmatig (in de gele lijn) de bijkomende kosten in, maar het zou fijn zijn als ik een code hiervoor zou hebben die reageert op de eindtijd! (vertrektijd)
Mijn systeem werkt als volgt: mijn klanten huren een ruimte, zij betalen een vast bedrag + een soort boete betalen zij als er eerder word weggaan.... en dat werkt zo:
vanaf binnenkomst en gaan zij weg betalen zij tot 18:30 niets extra's (geen extra kosten)
vanaf 18:30 tot 19:29 betalen zij €. 80,-
vanaf 19:30 tot 20:29 betalen zij €. 65,-
vanaf 20:30 tot 21:29 betalen zij €. 50,-
vanaf 21:30 tot 22:29 betalen zij €. 35,-
vanaf 22:30 tot 23:29 betalen zij €. 20,-
Vanaf 23:30 worden geen extra kosten meer gerekend!
Dus voor de duidelijkheid, vanaf begintijd tot aan "zegmaar 18:29 uur is het gratig vertrekken, maar vanaf 18:30 uur betalen zij een hoge boete.... dit bedrag word steeds minder gelang de avond verloopt tot uiteindelijk 23:29.... vanaf 23:30 is het weer kosteloos!
wie o wie kan mij helpen, ik ben zo slecht in ALS codes.....
Bij deze ben ik u al zeer dankbaar
PS de namen in het bestandje zijn 100% verzonnen namen!
PS ik doe een bestandje bijvoegen van mijn excel bladBekijk bijlage Afreken staat.xlsx
Laatst bewerkt: