ik ben van mij mp3 speler de drivers kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij het typen van een vraag heb je ook een knopje beheer bijlagen daar kun je ze toevoegen.
 
zo hier de fotos
 

Bijlagen

  • bewertk foto 2.JPG
    bewertk foto 2.JPG
    36,1 KB · Weergaven: 20
  • foto 3 bewerkt.JPG
    foto 3 bewerkt.JPG
    29,6 KB · Weergaven: 20
Hoi,

Misschien zijn ze je bij die yadoga winkel je terwille, even een mailtje sturen maandag.

Modag
 
Ik kan het mis hebben maar volgens mij heeft mijn buurmeisje dezelfde.

Je hebt hier helemaal geen drivers voor nodig....voor windows xp.
Dan kun je hem gewoon in de usbpoort pluggen en ziet je pc hem gewoon zoals een usb stick.
Staat er zelfs bij op ebay!!!!
 
Laatst bewerkt:
ja dat klopt maar ik heb sommige nummers op mijn mp3 speler die zegge format error dus zegt iemand je moet drivers hebben dan kan je hem reseten maar die software is kwijt dus kun je voor mij please die drivers op internet proberen te zetten please
 
heb ik gelezen op een andere site die zij je moet hem resetten dit heb ik gelezen van de moderator van die site play knop indrukken en er in doen in usb en eerst de software installeren dan krijg je menu zij hij en dan resetten
 
Het lijkt mij sterk dat er bij deze mp3 speler andere software zat dan alleen een driver voor windows 98....

Maarre hij komt van BCC???
Terug naar BCC ( met de bon) ze moeten aan de hand van het artikel nummer kunnen zien welk product het is....eventueel kunnen zij achter het merk komen via hun leverancier...
Aan BCC even vragen of ze die even bellen voor een nieuw cdtje...( enne die dan voorzichtig uitpakken...hiihihih)
( hoewel mijn mening is...dat resetten niets zal doen aan de fout melding...en je mp3 speler werkt....zie het antwoord op je andere vraag http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=259556 )
 
Laatst bewerkt:
maar weet je daar iets van af bitrate of zo ik geloofde ook nie cht die resetten dus na ja dat format error ken jij dat
 
Het lijkt me aan verschillende dingen te kunnen liggen.
Bijvoorbeeld een gerenamede OGG oid, een gedownloade mp3 weet je nooit helemaal zeker wat het is...

Maar het zou ook kunnen dat de gedownloade mp3 bestanden een andere indeling hebben dan je speler ondersteund.
In een mp3 speler zit namelijk een decoderchippie...en die moet het maar net ondersteunen.

Het zou ook nog kunnen dat er bij het maken van het mp3 bestand iets mis gegaan is met het encoden.

Kortom je doet er zelf eigenlijk niets aan....als je speler het niet ondersteund...en ook niet als het mp3 bestand niet in orde is.
Hooguit kun je proberen om het bestand zelf opnieuw te encoden, dan zou hij het wel moeten doen.
Moet je dus toch weer even gaan googlen en even een mp3 encoder zoeken :)
 
nee is niet moeilijk....het is eigenlijk niets meer dan het bestand omzetten naar de juiste indeling...juiste layer en de juiste bitrate.
 
MPEG 2.5 layer III: 8 t/m 160 Kbps (8/11.025/12KHz)
MPEG 2 Layer III: 8 t/m 160 Kbps (16/22.05/24KHz)
MPEG 1 Layer III (MP3): 32 t/m 320 Kbps (32/44.1/48KHz)
MPEG 2 Layer II: 8 t/m 160 Kbps (16/22.05/24KHz)
MPEG 1 Layer II: 32 t/m 384 Kbps (32/44.1/48KHz)
MPEG 2 Layer I: 32 t/m 256 Kbps (16/22.05/24KHz)
MPEG 1 Layer I: 32 t/m 448 Kbps (32/44.1/48KHz)

meest gebruikte bitrate voor hoogwaardige mp3= 192 kb/s

bovenstaande indelingen zouden in mijn ogen moeten worden ondersteund door jouw mp3 speler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan