Ik download flashplayer, maar hij doet het nog steeds niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nida
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nida

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2008
Hee,

Ik zit al een tijdje met een probleem ik heb de laaste tijd flash player verschillende keren gedownload en op de site van adobe geven ze aan dat het succesvol gedownload is maar als ik BV naar youtube.com ga dan kan ik de filmpjes neit bekijken, maar ik kan dezelfde youtube filmpjes wel via hyves bekijken
heel raar, wie weet hier raad mee?

alvast bedankt!:rolleyes:

Zorg dat je alle belangrijk updates binnenhaald via windows update
...............................................................................

Ga naar youtube.com > open een willekeurig filmpje > volg de link naar adobe > en volg de aanwijzingen op het scherm..

Alleen downloaden is niet genoeg, het moet natuurlijk ook geinstalleerd worden...

---------------

Als je Vista 64 bits hebt geinstalleerd dan kan dat kloppen, Adobe geeft pas in versie 10 ondersteuning voor 64 bits, als ik tenminste goed ben geinformeerd.

Als je Vista 64 bits hebt geinstalleerd dan kan dat kloppen, Adobe geeft pas in versie 10 ondersteuning voor 64 bits, als ik tenminste goed ben geinformeerd.

je bewering zou kunnen kloppen maar ik veronderstel echter van niet hoor, anders zouden er al zeer veel mensen komen klagen zijn hier op het forum dat hun flash player niet zou werken want tegenwoordig worden er toch zeer veel flash animaties gebruikt in websites...

flashplayer

Ik kan ook geen youtube filmpjes bekijken. Ik heb al ontelbare keren adobe flashplayer gedownload en krijg dan de melding dat e.e.a. succesvol is geinstalleerd.

Maar nog steeds geen filmpjes kunnen bekijken.

Hoe kan ik zien dat ik wel degelijk adobe flashplayer heb?

:mad: waarom zo moeilijk weer...

Bedankt als iemand kan helpen, groet,

Ik kan ook geen youtube filmpjes bekijken. Ik heb al ontelbare keren adobe flashplayer gedownload en krijg dan de melding dat e.e.a. succesvol is geinstalleerd.

Maar nog steeds geen filmpjes kunnen bekijken.

Hoe kan ik zien dat ik wel degelijk adobe flashplayer heb?

:mad: waarom zo moeilijk weer...

Bedankt als iemand kan helpen, groet,

In Vista: Configuratiescherm > Programma's en onderdelen

In Vista: Configuratiescherm > Programma's en onderdelen

Bedankt Telwat,

Ik had zelf ook al gekeken maar niets gevonden over adobe flashplayer. Wat zou er nu misgaan? Ik krijg namelijk keurig op de site van adobe dat e.e.a. is gedownload en geinstalleerd. Maar ik zie in "Programma's en onderdelen" geen flashplayer.

Wat nu? Ik heb AVG als virusscanner, ligt het daaraan?

Als in Programma's en onderdelen geen Flashplayer voorkomt is het programma niet goed geinstalleerd. Bij mij staan daar Flashplayer 10 ActiveX en Flashplayer 10 Plugin.
Ik denk dat er in het register iets staat dat aangeeft dat het programma geinstalleerd is.
Staan ze wel bij de invoegtoepassingen in de browser?

Als in Programma's en onderdelen geen Flashplayer voorkomt is het programma niet goed geinstalleerd. Bij mij staan daar Flashplayer 10 ActiveX en Flashplayer 10 Plugin.
Ik denk dat er in het register iets staat dat aangeeft dat het programma geinstalleerd is.
Staan ze wel bij de invoegtoepassingen in de browser?

Het is opgelost, bleek dat Vista (weer) eens dwars zat. Ik heb uitgebreid de probleemoplossingen gelezen op de site van Adobe flashplayer.

Bedankt voor de reacties!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan