Ik ga dit weekend een laptop kopen!! HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.

SamSam03

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2008
Hallo allemaal,

Ik ben van plan dit weekend een laptop te kopen. Ik wil max. €600,- uitgeven.
(vooral veel internetten - MS Office - filmpje kijken - muziek downloaden/afspelen - etc.)

Mijn wens "ging" uit naar de compaq presario a960. Mij is verteld dat ik beter geen Compaq, Packard Bell, Fujistu Siemens kan kopen.

Maar beter kan kijken naar een Acer, Sony, Samsung.

Nu ben ik helemaal in de war??? Wie kan mij goed advies geven over een stevige redelijke laptop??

It's hard to choose mate.. B.v.d.

De meeste mensen hier op het forum zijn niet zo te spreken over Acer en Packard Hell. Toshiba, HP, Asus en Sony zijn daarentegen inderdaad goed. Maar of je die kunt krijgen met een beetje specs voor € 600....?? In dat geval zou ik altijd Compaq (onderdeel van HP) verkiezen boven Acer.

Maar

Dankjullie, maar kan het aub iets duidelijker waarom bepaalde merken wel en bepaalde niet? En wat vinden jullie van de compaq presario a960. die past goed in mijn budget ziet er leuk uit maar is het ook echt wat? of raden jullie mij dat af?? hoe zit het trouwens met die celeron, duo core gedoe?? En wat is het verschil van die GHZ etc???

DANK U:thumb:

Dankjullie, maar kan het aub iets duidelijker waarom bepaalde merken wel en bepaalde niet?

Acer en Packard Hell leveren heel veel specs voor een lagere prijs. Dit heeft consequenties voor de kwaliteit hardware, wat zich vertaald in veel hardware problemen die op dit forum gemeld worden. Schermen die ermee stoppen, videokaarten die kapot gaan, batterijen die er al snel mee ophouden, dat soort werk.

het beste is togh HP kwa kwaliteit en service.. en is ok niet zo duur:P

Yes?!

OK, duidelijk.

Wat vinden jullie van de Toshiba Satellite P300-18Z??

Bij de media markt nu voor 600 piek?

17"scherm,
160 GB harde schijf
2GB werkgeheugen
2.0GHz
Intel Centrino Core Duo Processor
etc. etc.

Het wordt dan waarschijnlijk dees of de Compaq Presario a960??

ThanQ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan