Manke
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 dec 2006
Misschien voor de de doorgewinterde Exceller een makkie.. maar ik weet even niet hoe dit aan te pakken. Ik werk met Excel 2007.
Ik heb een lijst in excel met de kop: Volgnummer (in A1) en Onderwerp (in B1)
In A2 staat dan "1" en in B2 "Tandenborstel", vervolgens
In A3 staat dan "2" en in B3 "Schone onderbroek" etc. etc.
Zo heb ik een hele lijst met spulletjes die ik niet moet vergeten op vakantie.
Nu zou ik het graag hebben dat ik bijvoorbeeld wanneer ik mn onderbroek in mn koffer heb gedaan.. ik dit kan aangeven in C3 of op een andere geavanceerdere methode.. waardoor vervolgens punt 2 op de lijst wordt verborgen . zodat alleen nog zichtbaar blijft wat ik nog moet inpakken...
Maar ook wil ik graag een lijst kunnen zien van alle dingen die al wel in mn koffer zitten.. zodat ik eventueel de status weer aan kan passen waardoor ie weer op de lijst van nog in te pakken spullen komt te staan.
Kan iemand mij een zetje geven in de goede richting.
Weet ik tenminste volgend jaar zeker dat ik ECHT niks vergeet op vakantie ha ha
Ik heb een lijst in excel met de kop: Volgnummer (in A1) en Onderwerp (in B1)
In A2 staat dan "1" en in B2 "Tandenborstel", vervolgens
In A3 staat dan "2" en in B3 "Schone onderbroek" etc. etc.
Zo heb ik een hele lijst met spulletjes die ik niet moet vergeten op vakantie.
Nu zou ik het graag hebben dat ik bijvoorbeeld wanneer ik mn onderbroek in mn koffer heb gedaan.. ik dit kan aangeven in C3 of op een andere geavanceerdere methode.. waardoor vervolgens punt 2 op de lijst wordt verborgen . zodat alleen nog zichtbaar blijft wat ik nog moet inpakken...
Maar ook wil ik graag een lijst kunnen zien van alle dingen die al wel in mn koffer zitten.. zodat ik eventueel de status weer aan kan passen waardoor ie weer op de lijst van nog in te pakken spullen komt te staan.
Kan iemand mij een zetje geven in de goede richting.
Weet ik tenminste volgend jaar zeker dat ik ECHT niks vergeet op vakantie ha ha