Ik geraak niet meer op een site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berthombre

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2006
Op mn pc beneden geraak ik nietmeer op de site van de VBL, op de pc boven lukt dat wel. Een vervelende situatie. Het ligt dus niet aan de internetverbinding of de router, het ligt aan de pc beneden.

Ik krijg een wit browserscherm met een volledig groene balk beneden maar verder niks. In de url. balk staat het adres zoals het er moet staan. Ik geraak er op geen enkele manier: geen link van een andere site, niet via google, niet via mn favorieten en ook niet door het adres in te typen.

Enig idee?

Bert

Ha ha, ja da's wel iets anders dan Bridge. Ik zie de site overigens wel. Heb XP Home SP1 en zelfs IE op hoge beveiliging. Sinds wanneer is de site niet meer te bereiken? Ook de site in de Vertrouwde websites geplaatst? (in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging. Mep aldaar op de knop Vertrouwde websites en voeg de site toe, sluit af met OK)

:confused: Nee dat helpt ook niet

Ik heb het al enkele dagen, maar vandaag viel het me eerst op dat ik em boven wel openkrijg. De twee PC's zitten op hetzelfde netwerk.

Bert

Zijn het precies dezelfde pc's? Onlangs allemaal de windows-updates geinstalleerd? Ik vraag dit omdat sommige pc's helemaal in de stress schieten sinds deze patchronde, zie de twee berichten alhier, klik > Microsoft adviseert registerfix tegen patchproblemen...

Welke firewall trouwens, want die heb je :), in Norton bv kan je deze site ook nog toestemming geven.

Laatst bewerkt:
Nee het helpt niet. :confused: aaarg.

Nee de pc's zullen waarschijnlijk niet perfect hetzelfde zijn maar ze hebben wel dezelfde window's versie (XP) en IE sp 2. Dezelfde beveiliging (normaal) en dezelfde firewall (die op router).

Bert

het moet een IE probleem zijn, met firefox gaat het zo open :shocked: (heb ik net geïnstalleerd)

Wat raad je me aan? Firefox gebruiken? Het lijkt me wel een ok programaatje.

Bert

Berthombre zei:
het moet een IE probleem zijn, met firefox gaat het zo open :shocked: (heb ik net geïnstalleerd)

Wat raad je me aan? Firefox gebruiken? Het lijkt me wel een ok programaatje.

Bert
Dat lees ik wel meer, dat onwillige sites wel gewoon openen met Firefox. Is ook een stuk veiliger, minder gauw spywareinfecties e.d...De weg daarheen weet je al maar dit is een informatieve site: http://www.mozbrowser.nl/index.php

Laatst bewerkt:
Dank je Gezina, dit is echt tof van je om zo vaak en snel te antwoorden!

Ik heb op onze twee pc's nu firefox gezet.

Het gaat echt sneller.

Problem solved lijkt me zo :thumb:

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan