Ik he last MRU list

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Via ad-aware heb ik regel matig last vn MRU LIST .....
Kan ik dat op een of andre manier kunnen onder drukken via spyware.
 
Geplaatst door humpe
Via ad-aware heb ik regel matig last vn MRU LIST .....
Kan ik dat op een of andre manier kunnen onder drukken via spyware.

Ik snap niets van deze vraag.

Hoezo heb je "last van" je MRU-list?
Wat is in hemelsnaam iets "onderdrukken via spyware"?

Ontvink bij je volgende scan met AdAware de optie "Search for negligible risk entries".
 
Inderdaad een erg wonderlijk geformuleerde vraag.....maar goed.....Volgens mij kun je die MRU-lists idd verwijderen via adaware. Zelf gebruik ik Clean Up! om iedere keer alle tempfiles te deleten en je verwijdert dan ook meteen de MRU=lijsten als ik me niet vergis.
Overigens kun je in een aantal progjes aangeven of je wilt dat ze een lijst bijhouden van de door jou geopende bestanden. Wil ook nog wel eens helpen;)
Greetz,
joep
 
check de bijlage maar
 

Bijlagen

  • mru list.jpg
    mru list.jpg
    59,1 KB · Weergaven: 48
In zoverre opgelost dat ik weet wat het inhoud. Scan ze en gooi ze weg. Ik zal er wel mee leren leven dat het niet via een andere weg kan.
 
Geplaatst door humpe
In zoverre opgelost dat ik weet wat het inhoud. Scan ze en gooi ze weg. Ik zal er wel mee leren leven dat het niet via een andere weg kan.

De andere weg is: ze niet weggooien. En je kunt bij een AdAware scan gewoon uitvinken dat naar mru's gezocht moet worden. Waarom doe je dat niet gewoon? Simpelweg "Search for negligible risk entries" uitvinken en klaar ben je.

Het is mij nog steeds een raadsel wat het probleem precies is.

En nog steeds vraag ik me af wat jij bedoelt als je het hebt over "iets onderdrukken via spyware". Leg me dat nu eens uit, Humpe. Ik heb jou al heel vaak dingen uitgelegd, dus het zou best aardig zijn als je eens iets terugdeed. Leg me dus eens uit hoe jij dingen "onderdrukt via spyware". Ik ben zeer leergierig dus wil dat graag weten.
 
Ik heb je raad opgevolgd en het is inderdaad weg. Ik bedoelde ermee dat adaware iets zou hebben volgens mijn gezegde (onderdrukken) om hier van af te komen. Ik had het onder spybot niet namenlijk.
 
Het probleem kan afgedaan worden, want het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan