Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

GlobalCommunity

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
16
Hallo,

Ik heb een 50000 bestanden staan in een map die allen samen 300GB groot zijn. Ik zou graag die bestanden opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden.
De gemakkelijkste manier is gewoon ergens 50 mappen aanmaken en dan iedere keer 1000 bestanden selecteren en kopieren naar elk van die 50 mappen. Maar dit duurt heel erg lang ( het kopieren).

Is het niet mogelijk om metteen 1000 bestanden te selecteren en daaraan een map toe te kennen zonder te hoeven kopieren en plakken in nieuw aangemaakte mappen?


Hartelijk Bedankt!
 
Op 1 partitie gaat het heel snel hoor, wordt alleen de namen aangepast.
Naar een andere partitie kan wel lang duren als het gecomprimeerde bestanden zijn.

PS.
Dus verplaatsen op dezelfde partitie naar een map is zo gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet echt wat een partitie is maar bij het bouwen van deze pc had ik harde schijf van 2TB geinstalleerd waarin ik dus geen partitie heb aangemaakt, gewoon verder geklikt bij het installeren van windows 7? Alles werkt goed , maar kopieren van 300GB op dezelfde schijf duurt wel 2 uur ofzo, is dat normaal?
 
Verplaatsen, op dezelfde schijf, gaat veel sneller dan kopiëren.

Mvg Leo
 
hoe doe je dat met windows 7? want als ik iets selecteer en verplaats dan wordt het gekopieerd.
 
Aangepast, moest ook verplaatsen zijn.:)

TS, je hebt nus 1 partitie en dan is het toch zo gebeurt? map maken, bestanden selecteren en en naartoe slepen, of met totalcommander doen.

http://www.ghisler.com/
 
ooneee het werkt wel, aaa echt bedankt!!

verplaatsen werkt wel!!! :D :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan