Ik heb de goede drivers geinstaleerd maar toch doen ze het niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsvansoolen

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
15
Hallo ,
Ik heb sins kort windows 7 op mijn laptop gezet en de video card drivers er op geinstaleerd naar lang zoeken.
Nu is mijn probleem dat mijn video card drivers het nog steeds niet doen ! Als ik een game op probeer te starten dan zecht die Bad video card drivers.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen !
Mvg Lars
 
beste lars zou eens mogen weeten om welk merk laptop het gaat en type laptop hier kunnen wij meer mee
 
kijk eens onder die naam bij de fabrikant mischien kom je er uit welke video kaart er in zit
 
Je hoeft niks in te stellen, alleen de installatie te doen.
 
Als ik kijk bij apparaatbeheer dan staat er dat ik een Standaard VGA grafische adapter heb wat houd dat precies in?
 
Wat het zegt, een standaard videokaart.
 
Probeer eens wat die game nu doet. Als deze nog niet werkt gaan we proberen erachter te komen welke videokaart je precies hebt en dan bij Toshiba de drivers ervoor ophalen.
Het zou kunnen dat ciske eerder al gelijk had met de onboard kaart die hij noemde.
 
Probeer eens wat die game nu doet. Als deze nog niet werkt gaan we proberen erachter te komen welke videokaart je precies hebt en dan bij Toshiba de drivers ervoor ophalen.
Het zou kunnen dat ciske eerder al gelijk had met de onboard kaart die hij noemde.

oke dankjewel ! zal het proberen.
 
Probeer eens wat die game nu doet. Als deze nog niet werkt gaan we proberen erachter te komen welke videokaart je precies hebt en dan bij Toshiba de drivers ervoor ophalen.
Het zou kunnen dat ciske eerder al gelijk had met de onboard kaart die hij noemde.

hmm nog steeds niet , dit is wat ik ervoor krijg Naamloos.png
 
Ok, download Speccy. Hiermee kunnen je kijken welke videokaart het betreft.
http://www.piriform.com/speccy/download/standard

Dat zal dan Intell of nVidia zijn.
Ga dan naar deze pagina:
http://support.toshiba.com/support/driversResults?freeText=1598644

Kilk daar aan de linkerkant op Display en download dan de driver voor de gevonden kaart.
Manufacturer ATI
Model Standaard-VGA grafische adapter
GPU M56
Device ID 1002-71C5
Subvendor Toshiba (1179)
Current Performance Level Level 0
Technology 90 nm
Die Size 150 mm²
Transistors 157 M
Release Date 2005
DirectX Support 9.0c
DirectX Shader Model 3.0
OpenGL Support 2.0
Bios Core Clock 400,00
Bios Mem Clock 380,00
Driver version 6.1.7600.16385
BIOS Version 01.00
ROPs 4
Shaders Vertex 12/Pixel 125
Memory Type GDDR3
Memory 16 MB
Bus Width 128 Bit

dat zecht die.
ik snap er zelf helemaal niks meer van
 
Vreemd, dat is heel wat anders dan Toshiba zelf aangeeft.
In dat geval zou ik de Intel driver downloaden en installeren om het te testen.
 
Heb je die van nVidia ook geprobeerd. Die zou in ieder geval OpenGL moeten ondersteunen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan