Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Berichten
- 1.992
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo Allemaal,
De Windows geheugentest heeft gecontateerd dat er een probleem is met het geheugen dat in m'n Desktop zit
Het zijn 2 modules,
1 van 8192 Mb Team Group Inc. PC3-12800 (800Mhz) week/jaar 10/16 en
1 van 4096 Mb Crucial Technology PC3-12800 (800Mhz) week/jaar 38/15, Zie afbeelding van Speccy
Nu gaat het er om: welke van de modules geeft problemen??
Is er een programma dat de modules zelf doorlicht?
Of moet ik eenvoudig eerst de ene module verwijderen, dan testen en daarna de andere?
MVG
Dukkel
De Windows geheugentest heeft gecontateerd dat er een probleem is met het geheugen dat in m'n Desktop zit
Het zijn 2 modules,
1 van 8192 Mb Team Group Inc. PC3-12800 (800Mhz) week/jaar 10/16 en
1 van 4096 Mb Crucial Technology PC3-12800 (800Mhz) week/jaar 38/15, Zie afbeelding van Speccy
Nu gaat het er om: welke van de modules geeft problemen??
Is er een programma dat de modules zelf doorlicht?
Of moet ik eenvoudig eerst de ene module verwijderen, dan testen en daarna de andere?
MVG
Dukkel