Ik heb een hekel aan laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

malvado

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2006
Berichten
139
Zo'n fan van laptops ben ik niet en toch heb ik er eentje aangeschaafd voor het geval dat. Want ik moet veel weg en kan niet zonder mijn pc. Maar ja, hoe dan ook, hebben jullie het ook dat je tekst zit te bewerken en dat de laptop dan raar det zoals de tekstverwerker verkleinen, in twee delen en te bewegen zoals je dat niet wilt, waardoor het typen meer irritant dan plezierig werkt? Wat doen jullie eraan? Hebben jullie he ook dat je een pagina zit te bekijken en de vervelende laptop het inzoomt en uitzoomt terwijl je dat niet wilt? Verder doet ie nog veel rarere dingen en voert ie commando's uit op de pagina, commando's die je trouwens helemaal niet wilt hebben?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan moet je je tochpad uitzetten. Tijdens het typen schuift je pols daar overheen en word het op meerdere punten aangeraakt en door de multitouch technologie dan gebruikt om te verkleinen en vergroten
 
Dan moet je je tochpad uitzetten. Tijdens het typen schuift je pols daar overheen en word het op meerdere punten aangeraakt en door de multitouch technologie dan gebruikt om te verkleinen en vergroten

???????:shocked: en nou in het nederlands?
 
Knopje of toetsencombinatie gebruiken en dan is je touchpad uit.
 
Nederlandser kan niet. Er gaat trouwens niets boven een laptop. Gemakkelijk mee te nemen, etc. De meeste mensen hebben weinig tot geen verstand van computers en dan gaat het mis. En dan krijgt het apparaat de schuld.
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp er niks van, maar hoe dan ook, deze programma's werken helemal niet. Ik heb nog steeds dezelfde problemen en ik geloof echt niet dat jullie ze niet hebben. Zit ik te internetten zoemt de kuylaptop opeens in en uit. Zit ik te typen springt ie naar andere lijnen en zoemt ie de documenten in en uit. Dus ...
 
Ik weet waar ik mee bezig ben en heb dan ook nooit problemen. Alles loopt al jaren als een trein.
 
Ik weet waar ik mee bezig ben en heb dan ook nooit problemen. Alles loopt al jaren als een trein.

Bij mij dus niet en geen enkel programma werkt.Ik begrijp er niks van, maar hoe dan ook, deze programma's werken helemal niet. Ik heb nog steeds dezelfde problemen en ik geloof echt niet dat jullie ze niet hebben. Zit ik te internetten zoemt de vervelende laptop opeens in en uit. Zit ik te typen springt ie naar andere lijnen en zoemt ie de documenten in en uit. Dus ...
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik van dit probleem af kan komen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed lezen is ook een kunst.

Sluit een muis aan en zet je touchpad uit (dat ding waar je met je vinger over heen schuift om de muisaanwijzer te bedienen) en je bent van je problemen af.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan