ik heb een lenova laptop en werkt niet zoals het hoort

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lachiepeet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 apr 2015
Berichten
4
hoi hoi
wie kan mij helpen om mijnlaptop wer goed te krijgen??? Heb hem geformateerd maar ken er geen oude windows afgooien, hij weigert dat te doen. Er staan nu 2 windows op ken kiezen wie ik gebruik, de nieuwe is geregistreerd en dezelfde windows in de twede map is niet geregistreerd dit weigert ie. ken hem ook er niet afgooien. Wie heeft hier eenoplossing voor??????
Groetjes peet
 
Welkom op helpmij.nl :thumb:
Ik heb je vraag verhuist naar de juiste sectie, deze komt hier meer tot zijn recht.
Hoe heb je die willen verwijderen, en welke melding krijg je als hij het weigert?
 
Eenvoudige oplossing? Pak een Windowsschijf, start er mee op en voordat je gaat installeren verwijder je ALLE bestaande partities. Simpeler kan volgens mij echt niet.
 
lenova pc

Ik heb er iemand bijgehad die een legale cd windows 7 heeft, en partieties verwijderd en 2 overgehouden die we opnieuw gemaakt hebben maar hij blijft die oude windows gebruiken ik heb die oude in een map verplaats en verwijderd, zover ging het goed maar met opstarten geeft ie aan dat ie twee windows blijft zien.
 
Eenvoudige oplossing? Pak een Windowsschijf, start er mee op en voordat je gaat installeren verwijder je ALLE bestaande partities. Simpeler kan volgens mij echt niet.

hebben wedaan maar werkt nog steeds op twee windows
e g
 
Onmogelijk!

Als jij goed naar de schermpjes kijkt bij het opstarten VANAF SCHIJF en je kiest voor het verwijderen van de aanwezige partities en daarna het aanmaken van nieuwe, dan staat er GEGARANDEERD geen Windows meer op (totdat natuurlijk het installatieproces is begonnen en later wordt afgerond.)
 
Zitter er meerdere harde schijven in?
Dan zou het misschien te verklaren zijn.

En idd is het onmogelijk dat er meerdere windows op staan indien alle partities waren gewist.
 
Terecht dat Lange Pier het onderwerp van meerdere schijven nog even aanhaalt. Het staat er in mijn bericht niet met zoveel woorden, maar ook ik bedoel in mijn bericht met de woorden : "......verwijderen van de aanwezige partitie......" dat je ALLE partities van ALLE schijven moet verwijderen.

Daarna is het écht godsonmogelijk dat er nog een Windows op één van je schijven aanwezig is.

Dat jij nog wel 2 Windows aantreft ligt dus aan het feit dat je iets niet goed doet.
1. zorg ervoor dat je je machine opstart vanaf Windwos DVD -> doet de machine dat........?
2. kies op enig moment daarna voor een nieuwe Windowsinstallatie én
3. ga dan eerst in het scherm van beschikbare lokaties (de door Windows 'aangetroffen' schijven / partities op de machine) die lokaties VERWIJDEREN
4. nu pas ga je nieuwe partities aanmaken
 
Laatst bewerkt:
het is gelukt waren ind meerdere schijven hihihi thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan