Ik heb een moederbord en zoek een geschikte videokaart wie kan mij hierbij helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meer40

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
Berichten
503
Ik heb in mijn computer het moederbord van deze link zitten: http://global.msi.eu/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&cat2_no=&cat3_no=&prod_no=194 Ik vroeg me af wat voor een videokaart dat ik hier in moet stoppen. Ik heb al op de site van paradigit gekeken waar ik mijn videokaart wil gaan kopen. De videokaart van deze link heb ik oop het oog: http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10019542 Past deze vidoekaart in mijn moederbord? Is dit een goede videokaart in prijsvergelijking?

Wilt iemand mij hier aub mee helpen alvast bedankt voor de hulp.:thumb:
 
heey
als u in u pc een pci-e aansluiting heb voor videokarten zal die passen

in prijs verglijking vindt ik het reedelijk
 
Maar pas had ik een pci-e videokaart aangesloten een nvidia en die deed het niet hoe kan dat? (iemand zij tegen mij dat ik een ati moest kopen):confused:
 
Het moederbord is nog nooit gebruikt dus ik kan momenteel de computer niet gebruiken dus ook geen drivers installeren
 
Dat die Nvidia kaart het niet deed is erg raar. Volgens mij kun je op dit MB zowel Nvidia als ATI gebruiken. En even over die videokaart die zuigt. Daar heb je niet lang plezier van. ik zou nog even doorsparen en dan een 4850 of 4870 kopen of eventueel een Nvidia van de wat nieuwe klasses.

Mvg
 
mijn pc start wel op maar ik krijg geen beeld wat kan hiervan de aanleiding zijn dan?
 
gaan we nog vragen hoe de rest van het systeem eruit ziet??
Alvorens met voorstellen te komen die welleens "overkill" kunnen zijn?
(processor,voeding etc)
 
ik had een nvidia en7600gt in mijn moederbord gedaan en ik kreeg geen beeld
 
Ik zou mij een Nvidia GeForce FX5200XT kopen,zo'n een heb ik ,werkt perfect!!!
Wel met PCI
 
die videokaart die ik erin had gestopt om te proberen werkte in een andere pc wel dus wat kan er gaande zijn?
 
Nee ik ben niet geholpen want ik weet nog steeds niet wat ik moet doen weet iemand dat? Waarom doet die ene videokaart het niet of moet ik een bepaalde soort kopen?
 
Frank mijn fout :$

Geef eens alle Specificaties van je Pc MB CPU GPU e.d

Daarna kijken we even verder.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan