Ik heb een probleem met wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakiboco

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Berichten
5
Ik heb een domein naam ondergebracht bij HostGator, en nu heb ik wordpress geinstalleerd. Dit is voor mij de 1e x dat ik dit gedaan heb.
Kennelijk is het wel goed gegaan want iedereen kan de wordpress pagina zien als mijn domein geopend wordt...behalve ikzelf. Als ik de url open kom ik weer mooi op de pagina van 'mijn domein' die me verteld dat deze domeinnaam al geregistreerd is :mad:
Hoe is dit mogelijk???? En belangrijker....wat kan ik er aan doen om het probleem te verhelpen zodat ook ik de wordpress pagina kan zien? Ik moet 'm tenslotte bewerken...en liever niet bij vrienden op de pc, maar gewoon thuis:p
 
Nou snap ik het helemaal niet meer. Kreeg vanmiddag van n kennis bericht dat ie er gewoon op kwam...op de wordpress pagina dan. Hij is geregistreerd op .com...dus .nl zal het sowieso niet doen denk ik :)
 
Oeps...ik heb 'm verkeerd....:eek::eek::eek:het is bloemenbestellenenbezorgen.com (schaamt zich de ogen uit het hoofd):eek::eek::eek:
 
Ha, dat is beter! bloemenbestellenenbezorgen.com zegt "Hello world! Posted on September 27, 2011 by jakiboco".
Zo te zien niets mee aan de hand.
Heb je na het aanmaken van de site uitgelogd bij Wordpress?
En kan je als je in Wordpress zit, wel de preview zien?

Ohhh! - Je ziet een "mijn domein-pagina, dat ie al geregistreerd is"? :D
Dan zou ik eens opruiming houden in je browser: de "cache" van Tijdelijke Internetbestanden opruimen. Anders denkt de browser wellicht: "Aha, daar ben ik al geweest, die zit al in m'n geheugen."

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Hahahaha...ja idd! Na een grondige schoonmaakbeurt is het al gefixt :) Thanx voor de hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan