Ik heb een script... En nu??

Status
Niet open voor verdere reacties.

SdG

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
36
Beste leden,

Zoals ik al eerder aan heb gegeven op dit forum ben ik niet echt goed op de hoogte van het technische gedeelte achter een website. Aangezien er vanuit dit forum altijd snelle en goede hulp komt, heb ik maar weer een vraag voor jullie :p

Ik heb een script gekocht, maar als ik het goed heb kan ik niet met een script alleen online. Schijnt dat ik nog een design en/of lay-out nodig heb???
Mijn vraag aan jullie is dus: Wat heb ik nodig om met mijn gekochte script online te kunnen, zodat alles er uitziet als een echte website. En kan ieder script in ieder design/lay-out worden geïmplementeerd? Ziet dat er dan netjes uit??




Alvast (weer) hartelijk dank voor jullie hulp!!!
 
wat heb je nu al allemaal?

- design? (niet verplicht)
- hosting (met mysqldb)?

je zult als je het script online zet toch verbinding met een database maken, anders zal hij naar alle waarschijnlijkheid niet werken
 
Ik heb een script gekocht, maar als ik het goed heb kan ik niet met een script alleen online.
Wellicht kan je ook aangeven wat voor script het is en wat het doet.
Maakt het allemaal wat makkelijker om adviezen te geven.
 
Bedankt voor jullie reacties.

@Andriesf -----> Ik heb alleen een script, verder (nog) niets.
@Cyberjaap --> Met het script kunnen RSS-Feeds van andere websites op de site worden geplaatst, zoals op bijv. Headliner

Ik hoor graag wat ik nog meer nodig heb om dit te realiseren behalve het script..!
 
Ik denk dat je je toch eens wat meer verdiepen in het maken van websites. Dat kan van simpel tot ingewikkeld en sommige hosters bieden zelfs een zogenaamde "sitebuilder"aan waarmee je webpagina's online kan maken en dan later je script er in verwerken.

Zoek bij Google eens op "website maken" en je komt vele links tegen.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan