ik heb een Trojaans paard BackDoor.Generic13.KPM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flatron L1919S

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2010
Beste Computer vrienden,

Ik heb een probleempje namelijk ik heb 2 virusen genaamd: Trojaans paard BackDoor.Generic13.KPM in mijn pc zitten. Ik heb een paar keer AVG laten scannen en die heeft het virus ook gevonden maar niet verwijderd zodra ik op ''Alle niet verwijderde infecties verwijderen'' druk krijg ik dit hellaas zijn mijn print screens te groot dus als u ze wil hebben stuur dan even een mailtje naar gido98@live.nl.

Weet iemand hier raad mij help me dan.
alvast bedankt.

Groeten Flatron.

Beste Harry,

Ik heb het programma gedownload maar wanneer ik het installeer zegt het can't find instal directory.

help me A.U.B.

Groeten Flatron.

Probeer anders even te scannen met MalwareBytes Anti-Malware (MBAM) en SuperAntiSpyware (SAS)

Hoi !

Mogelijk levert Malwarebytes dezelfde problemen op !

Probeer het .exe-bestand na downloaden 'n andere naam te geven (geldt ook voor mbam), en de programma's alsnog te installeren.

Greetz,

Harry.

Beste Iedereen,

Waneer ik de naam van het .exe bestand verander lukt het nog niet het programma zegt nammelijk dat het een update is en dat ik de FULL version moet downloaden weet iemand hoe dit moet bedankt!

Groeten Flatron

Probeer de handleidingen in m'n onderschrift eens. Dat zou genoeg informatie moeten geven.

Beste CaprainBri,

Ik ben net nogal geschrokken van het resultaad die Anti Malware gaf want er zaten ineens geen trojaanse paarden meer in maar een Worm!!!! deze heeft ie verwijderd.
maar is het nu dan opgelost??

Groeten Flatron.

Heb je allebei de programma's (MBAM & SAS) gebruikt?

Verder nog problemen op de computer?

Gebruik anders nog even "CCleaner" om de PC op te schonen van enige rotzooi die de virussen hebben achtergelaten.

nee ik heb ze niet allebij gebruikt.
verder niet echt pc problemen alleen is hij nu wel ontzettend traag!

Heb je al met CCleaner de boel sneller proberen te maken?

Anders scan ook nog even met SuperAntiSpyware (SAS)

Deze moet je dus zeker weten verwijderen. Is de PC nog steeds traag nadat je het verwijderd hebt?

de pc is nog steeds traag ja en ben nu met sas en met mbam aan het scannen mijn pc heeft ook geen geluid als ik iets afspeel alles staat wel aan en die wormen heb ik al verwijderd maar komen steeds terug

Probeer anders even in veilige modus te scannen. Kijken of dat helpt.
Vergeet niet de Volledige Scan aan te vinken. Dus niet een snelle scan, maar volledige.

Laatst bewerkt:
mag ik vragen hoe dat moet?
maar heb je anders msn ofzo want dit werk een beetje traag bij mij anders een ander chat programma?

Hoi !

Niet vergeten systeemherstel uit te zetten, daarna scannen, troep verwijderen en 'n nieuw herstelpunt maken !

Doe je dat niet, komt de ellende inderdaad steeds terug.

Greetz,

Harry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan