Ik Heb Een Update Nodig!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dude..Dennis

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2005
Hallo,

Mijn pc loopt de laatste tijd soms raar.....ik was een spel aant spelen...(gebeurd ook bij meerdere spellen hoor) starte me pc opeens opnieuw op:confused: hij sloot nix af...tleek net of de computer zelf de reset knop indrukte....pc starte weer op...krijg ik een melding...Het System is herstel van een ernstige fout ik het rapport verzenden zodat ik kon zien waar het aan lag...het lag aan mijn ATI software....weet iemand updates? ik heb een ATI Radeon 9250 DDR 128

alvast bedankt:thumb:

De nieuwste driver voor een radeon voor windows xp:

https://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&folderID=293

Ga eventueel even naar je configscherm>prestaties en onderhoud>systeem>geavanceerd>opstart- en herstelinstellingen>instellingen en vink de regel: de computer automatisch opstarten UIT.
Als het nog een keer gebeurd krijg je een foutmelding in een blauw scherm op je monitor. Plaat die foutmaelding even hier als het euvel zich nog een keer voordoet.

Laatst bewerkt:
jah op die site ben ik al geweest...
Windows® XP drivers and software are available for the following product types:
RADEON
ALL-IN-WONDER
TV Tuners
Remote Controls
FireGL
FireMV
RAGE
Motherboards with ATI Graphics
Notebooks with ATI Graphics

dan kan ik hier uit kiezen...welke moet ik doen? want als ik RADEON doe dan krijg ik :

Display Drivers and Software for RADEON Products

Catalyst 5.11 Windows XP - Driver Download

ATI Multimedia Center 9.08

HYDRAVISION - For RADEON and Mobile ATI Products

Catalyst Crew Feedback

Neem deze maar, dat zijn de drivers: Catalyst 5.11 Windows XP - Driver Download

oke bedankt:thumb: ik heb die opnieuw opstarten uitgeschakeld...als hij blauw scherm geef ...(wat ie dus nu niet meer hoort te doen) post ik die melding hier

bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan