Ik heb geen geluid op mijn pc!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe weet ik wat mijn vorige driver zijne n hoe verwijeder ik deze?

mijn computer crashte toen ik deze insatlleerde...

Ik moest naar veiliige moedus en het uitschakellen voordat ik weer windowsz normaal kon starten dus dat heef took niet geholpen.

Ben ook even de drivers aan het downen geweest.En ze doen idd niets.
Ook via een alternatieve site doen ze het niet.Kan ze uitpakken en verders niets.

Wellicht via apparaatbeheer ze handmatig toewijzen?

In apparaatbeheer heb je dus dat gele uitroepteken(oid)bij je audio.
Rechtermuisklik en dan stuurprogramma bijwerken.
Kies voor:nee,nu niet.---->ik wil zelf kiezen.
Dan verwijzen naar de audiomap(dat uitgepakte zip bestand van gister)

Nee heb je....ja kun je krijgen

Ja ik heb daar inderddat een een geel uitroepteken hmm... Maar ik weet niet meerwelke link het was waar ik deze moet downloaden.

Heel erg bedankt dat jullie mij helpen... En wat ik ook heel tof vind is dat jullie u eigen tijd op offeren om anderen te helpen... Ik zal effe proberen om te doen wat je zij! ik hoop dat het werkt!

Ik hoop ook dat het helpt maar zie somber tegemoet.
Een bijgeleverde cdrom van het mobo heb je niet meer?

Nee, maar het is gedownload maar ik heb geen geluid nu staad er een uitroepteken voor :stuurprogramma voor microsoft WINMM WDM-audiocompatibaliteit

Jawel het douwnload en het uitroepteken gaat weg en er komt er nog een ander maar ergens anders op!

ik heb nu al geprobeert om realtek en sis 7012 te downloaden ma lukt nog steds niet.

hmm... ik ehb inderdaat geen pci bus geinstalleerd.... E volgens mij heb ik ook geen chipset geeinstalleerd ik zal dat effe proberen...

kijk... Ik begrijp ni effe niks meer:

Ik heb nu realtek kunnen insatleren maar als ik deze probeer in te schakelen sluit mijn computer gewoon af!

En de sis 7012driver kan ik niet installeren

Denk dat er ook hier meer aan de hand is.Zie daarom ook de reactie van Harry snor.

Hmm... Dus volgens jullie is de enige manier om het in te leveren en de drivers door hen te laten installeren...

Maar kan ik het niet oplossen door een geluids kaart te kopen en die te insatlleren...

EN kunnen jullie me zegen waar ik het best ene geluidkaart koop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan