Ik heb hulp nodig bij het zoeken naar een nieuwe monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcgobbo

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Hallo,

Ik heb een nieuwe game-pc gekocht en moet nog een nieuwe monitor erbij kopen. Ik weet alleen niet waar ik een geschikte monitor voor mij kan halen. Ik ben opzoek naar een redelijke monitor met HD waarmee goed mee kunt gamen en films bekijken. Ik ben van plan er niet veel geld aan uit te geven. Ik zit rond een bedrag van 60euro. Goedkoper kan altijd natuurlijk. Ik heb hier helemaal geen verstand van dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt

Hoi,

Ben bang dat het met dit budget geen nieuwe monitor wordt en je geeft ook geen gewenste grote aan

Laatst bewerkt:
Dan zal ik mijn budget maar wat verhogen :cool:

Hebben jullie tips waar ik op moet letten als ik naar een beeldscherm zoek? Wat is de meest voorkomende afmeting? En zou die dan ook geschikt zijn voor mij?

Is dat een realistisch voorzetje ik zou op zijn minst een 22 inch overwegen

Realistisch. Hangt er vanaf hoe je er tegenaan kijkt. Is inderdaad een dure aanschaf, maar aan de andere kant wel een prachtig scherm om mee te werken of gamen.

Even uitgaande van het eerder genoemde budget zou ik toch op zijn minst proberen een 1920*1080 (full HD) resolutie te krijgen op een beeld van minimaal 21".

Die ken ik. Prima schermpjes. Enige onhandige vind ik zelf de externe voedingsadapter.

Deze is een fractie duurder maar heeft wel een hogere helderheid en minder backlight bleeding...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan