Ik heb hulp nodig windows 7 32-64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leonidas007

Banned
Lid geworden
26 aug 2009
Berichten
30
Hoi,

Ik heb denet windows 7 ultimate x64bit geinstaleerd terwijl mijn computer altijd op een 32bit windows xp draaide altijd perfect zonder problemen maar mijn computer geeft ook aan dat die voor 64bit geschikt is maar mijn problem is dit, ik heb w7 64bit geinstaleerd als ik op deze computer ga dan eigenschappen klick dan staat daar windows 7 ultimate 64bit verder beneden staat type computer 32-bits besturingsstesteem nu is mijn vraag welk softwares moet ik downloaden?? 32 bit of 64 bit softwares zoals drivers etc.

Drivers van nvidia site voor me videokaart kan ik niet meer instaleeren zowel in 32 als in 64 bit :S Veel programmas werken ook niet meer en mijn cardsslot zie ik ook niet meer als ik op deze computer klick.
 
heb je hem helemaal opnieuw geinstalleerd (dus alles geformteerd) of heb je een upgrade gedaan vanuit xp naar 7??
 
Legale windows?

Normaal gesproken moet hij altijd 32 bits versie van iets kunnen pakken ook al is het os een 64 bits.
 
Aangezien het type een 32bits besturingssysteem aangeeft heb je geen volledige 64 bits draaien (ja dat is het gevaar van illegale versies)

Dus ik zou zeggen dat je gewoon 32bits hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan