Ik heb iets zwaar verpest.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

ns23

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Berichten
78
Ik weet niet waardoor het precies kwam maar gisteren kon ik geen draadloze verbinding meer maken. Hij verbond, maar het berichtje "There is no or limited connectivity" kwam de hele tijd. Bij de probleemuitleg bleek het iets te zijn over mn IP. Dat de gateway niet geselecteerd kon worden of dat mn IP niet vernieuwd kon worden. Ik had ook via cmd>ipconfig gekeken en mn IP was anders, en er was maar 1 veld ingevuld, en de overige 2-3 (subnet mask en default gateway) niet. Ik heb maar system restore gedaan, en mn internetverbinding deed het weer, maar toen begon een ander probleem met mn firewall en anti-virus programma. F-Secure begon raar te doen, de "Automatische Update.exe" deed het niet. En mn NOD32 anti-virus trial was al verlopen maar nu kan ik hem niet meer deinstalleren omdat de "Setup.xml" bestand mist.

Ik heb de hele nacht heen en weer zitten system restoren naar verschillende punten en met elke system restore verloor ik een beetje ruimte. Ik was op 6.06 GB en nu ben ik op 5.30. En nee, dit komt niet door software die er weer op zijn gezet die ik in de tussentijd gewist had.

Nu kan ik F-Secure ook niet meer weghalen van mn computer. Er staat "unable to read the registry uninstallation parameters. Check that all necessary values are in the product's subkey in the Uninstall key in the registry".



Dus samengevat

- Eerst deed mn internet niet meer door een gateway/ip conflict

- Na een system restore te hebben gedaan zijn mn Firewall en Antivirus programmas instabiel, onbruikbaar en niet deinstalleerbaar geworden.

- Verlies van hd ruimte zonder reden.




...iemand, please :confused:
 
Zozo..

dus nu is je grootste probleem, dat je dingen kwijt ben?
waren die restore images wel up to date? anders is het heel normaal dat je dingenverliest..
aangezien die dingen toen nog niet bestonden.

Maar wat je kan doen aan die firewall ect. die niet wilt uninstallen, is uninstallerpro ofzo downloaden effu op je usb zetten ( als je geen internet meer heb op je eigen pc )

gewoon dus effu een dikku uninstaller ergens vandaar trekken.
die zorgt er wel voor dat die zooi eraf gaat.
daarna effu registery clean eroverheen gooien. en whopa.. alles komt dan weer goed.

suxes ermee!:p
 
Mensen aanspreken op hun taalgebruik is hier niet gewenst.
Indien het te erg zou zijn dan is het nog altijd aan een moderator om diegene daar op aan te spreken.
Er is al zo vaak gezegt. Mocht het zo zijn dat iets in een post/topic volgens jou niet volgens de huisregels mag, of op een of andere manier niet toegestaan zou zijn of kan, dan hebben we daar de "Meld misbruik in dit bericht" link voor welke onder elk bericht te vinden is.
 
Laatst bewerkt:
ow hoi mr de moderator.
is mijn taalgebruik voldoende volgens u?

ik hou er meestal niet van om te droog over te komen. vandaar
 
Dus samengevat
- Eerst deed mn internet niet meer door een gateway/ip conflict

- Na een system restore te hebben gedaan zijn mn Firewall en Antivirus programmas instabiel, onbruikbaar en niet deinstalleerbaar geworden.

- Verlies van hd ruimte zonder reden.
...iemand, please :confused:

- Internet werkt dus weer?

- Kijk zoals ik lees heb je meerdere antivirus proggies lopen,als dat zo is geeft dit al veel problemen op je pc..
Zoals support4u al schrijft kun je de proggies waarschijnlijk wel verwijderen met een uninstalsoftware.
http://www.revouninstaller.com/

Laat je pc en register eens opschonen met ccleaner..
www.ccleaner.com
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan