ik heb Intel® Pentium® 4 Processor ( 3.0 Ghz ) ..welk moederbord heb ik nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior2000

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Ik hoop dat iemand me kan helpen

ik heb Intel® Pentium® 4 Processor ( 3.0GHz/1M/800 ) ...welk moederbord heb ik nodig ?

dank U

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de lettergrootte van je bericht aangepast. Het is niet nodig zeer grote letters te gebruiken

Kun je ook de processor code doorgeven, dan kunnen we kijken welke socket de processor in kan.

volgens mij hebben we het hier over een 478 type, Pentium 4, 3Ghz, 1MB Cache, 800 mhz

EDIT: deze past dan op dit bord ASRock P4VM900-SATA2

Laatst bewerkt:
volgens mij hebben we het hier over een 478 type, Pentium 4, 3Ghz, 1MB Cache, 800 mhz

EDIT: deze past dan op dit bord ASRock P4VM900-SATA2

Hallo ik heb een: Pentium 4, 3Ghz, 1MB L2 Cache, 800 mhz Bus snelheid en hij is een socket 775 en sit op dit mobo: pccips m957g V1.0
En werkt helemaal perfect (Er zit ook hypertrading op)

Laatst bewerkt:
Hallo ik heb een: Pentium 4, 3Ghz, 1MB L2 Cache, 800 mhz Bus snelheid en hij is een socket 775
Dat is mooi, maar er zijn ook socket 478 versie's van deze processor. Zelf heb ik een P4EE 3,4ghz 2MB cache, dit is een 478 socket uitvoering. Als de vraagsteller de processor code (SL nummer) doorgeeft, dan is heel gemakkelijk te achterhalen welke socket deze geschikt voor is.

In iedergeval mooi dat men op tijd aangeeft wat men voor materieel heeft:p:p:p

Wat is het budget voor je moederbord?

Ik heb een jaartje geleden dit moederbord in mijn reserve PC geplaatst:MSI PM8M-V (Retail, LAN, VGA, Sound, µATX).
Het werkt perfect met mijn Pentium 4 3Ghz processor en is nog steeds te leveren.
De prijs is €45.- bij de firma Alter..... dus dat moet te doen zijn lijkt mij.
Het is een socket 478 .

Laatst bewerkt:
TopicStarter is inmiddels in het bezit van een moederbord schijnt het.
Het betrof een 775 Processor ...

Hallo ik heb een: Pentium 4, 3Ghz, 1MB L2 Cache, 800 mhz Bus snelheid en hij is een socket 775 en sit op dit mobo: pccips m957g V1.0

TopicStarter is inmiddels in het bezit van een moederbord schijnt het.
Het betrof een 775 Processor ...

Haha:D
Die heeft de topicstarter niet geplaatst hoor:eek:
Dat was iik;)
Alleen om even te laten weten dat er ook pentium 4 3.0 Ghz zijn met een socket 775;)

Ik heb een jaartje geleden dit moederbord in mijn reserve PC geplaatst:MSI PM8M-V (Retail, LAN, VGA, Sound, µATX).
Het werkt perfect met mijn Pentium 4 3Ghz processor en is nog steeds te leveren.
De prijs is €45.- bij de firma Alter..... dus dat moet te doen zijn lijkt mij.
Het is een socket 478 .

Alternate ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan