ik heb maar 512MB en heb 1021MB nodig. WAT MOET IK NU DOEN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zebrapyama

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
ik heb een probleem
ik wil dolgraag de sims 3 kopen, en ik deed de system requirements test op yougamers.com ...
er staat het volgende:

-Processor: AMD Athlon XP 2000+ /
Intel Pentium 4 2.0 Ghz
• Your processor is significantly more powerful in raw performance
(dus dit is oké)

-Display Card!: NVIDIA GeForce FX 5900 128MB /
ATI Radeon 9500 128MB
• Your display card is significantly more powerful in raw performance
• Your display card has all the required features
(ook oké)

-Free Disk Space: 7.5GB
You have 215.21GB
(oké...)

-Operating System: Windows XP (SP3) / Vista (SP1)
You have Microsoft Windows XP
(oké)

MAAR HIER ZIT HET PROBLEEM!
Memory: 1024MB
You have 512MB
• You do not have enough memory.

dit is mn probleem
ik heb maar 512MB en khep er 1024 nodig!
WAT KAN IK NU DOEN?
nieuw werkgeheugen kopen (duur naar het schijnt, kheb niet veel zin om veel geld uit te geven voor 500MB ...)
of is er een andere manier waardoor ik mn werkgeheugen kan vergroten?
help aub?

http://www.mycom.nl/Products/View/Corsair 512MB DDR2 64MX64/97682.aspx

nounou.. pas op dat je niet failliet gaat :P (dit is slechts een voorbeeld hoor, kijk gerust verder, 512mb is niet duur ;))

overigens raad ik je aan meteen 2x2gb (of meer) te kopen (wat vrij duur is, maar wel futureproof)

let je er trouwens wel op dat de MINIMUM requirements aan het bekijken bent... ik heb ook de sims 3 draaien op een quad core, met 4gb geheugen en een prutvideokaart, en het loopt nog steeds niet 100% soepeltjes....

overigens raad ik je aan meteen 2x2gb (of meer) te kopen (wat vrij duur is, maar wel futureproof)

ligt er maar net aan...

is het een oud systeem ( meer als 4 jaar ) dan raad ik het af. want het is zonde om 4gb of meer in een oud systeem te gooien. dat is weggegooit geld.

als het systeem vrij nieuw is kun je er gerust 4gb ingooien. alleen zou ik eerder voor 3gb gaan want zonder 64bit maakt die 200mb ook niet meer uit

http://www.mycom.nl/Products/View/Corsair 512MB DDR2 64MX64/97682.aspx

nounou.. pas op dat je niet failliet gaat :P (dit is slechts een voorbeeld hoor, kijk gerust verder, 512mb is niet duur ;))

let je er trouwens wel op dat de MINIMUM requirements aan het bekijken bent... ik heb ook de sims 3 draaien op een quad core, met 4gb geheugen en een prutvideokaart, en het loopt nog steeds niet 100% soepeltjes....

hallo, kzit in het 3de middelbaar en krijg geen zakgeld van mn ouders, en kben te jong om vakantiejob te doen xD
de minimum requirements staan heel duidelijk op www.yougamers.com
ze staan ook op www.canyourunit.com, maar deze site vindt ik minder betrouwbaar... xD
thnx anyway ;)

okee dan moet je idd voor 1 512mb gaan... maar let er gewoon ff op dat het, zoals je al zegt, MINIMUM requirements zijn om te kunnen spelen... vergelijk het met een auto die net aan de minimumeisen voldoet om de weg op te gaan... die zal het ook niet erg lekker doen... je zal dus op de laagste kwaliteit moeten spelen, en dan ben je alsnog niet verzekerd van een vlekkeloze/soepele game...

een geheugenstaafje bijzetten
eerst PC opendoen en kijken of er nog een slot vrij is
zoniet load het programma SIW (gratis) van internet
ga daar naar Hardware/memory : je ziet hoeveel slots er zijn
print de hele bladzijde uit en ga daarmee naar een winkel van computer onderdelen
schuif het nieuwe staafje voorzichtig in het slot tot het klikt

Demeyer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan