• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Ik heb meer rijen nodig!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hutspot

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Haai, nerts,
Help mij aub. Ik heb nog maar 1 dag om meerdere deelnemers in te voeren dan de 40 die er nu staan. Het lukt mij maar niet om de formules te kopiëren! PLEASE!:confused: :8-0: :confused:

Bijlagen

[offtopic] Ik neem aan dat je Nerds bedoelt? een nerts is nl. een marterachtig knaagdier, om de pels gejaagd en gefokt

Moest ik even kwijt.;)[/offtopic]

Ik weet niet of je dit bedoeld, maar als ik er iemand erbij moet zettendan doe ik b.v. op rij 13 of op 23.

Zover ik weet hoef je dan niets te kopiëren.

Lucia

Ja, dat is inderdaad wat ik bedoel.:D
Lucia, wat jij bedoeld lukt niet. Maar toch, bedankt

Jouw probleem is relatief eenvoudig op te lossen!

Zie hoeveel rijen je bestand NU heeft.................... ;)

Let vooral ook op de verborgen kolommen die zichtbaar zijn gemaakt !

Bijlagen

Beste Pasja, Natuurlijk bedankt. Hoe ik het ook probeer ik krijg het gewoonweg niet voor elkaar! Ik probeer de formules door te voeren met de vulgreep. De verborgen rijen (AN t/m AP) doen wat er gevraagd wordt, echter de zichtbare rijen (AR t/m AT) doen hetgeen gevraagd wordt niet. Ik snap er werkelijk geen hout van. Hoe doe je dat dan?
Alvast wederom bedankt, Aad

Het zippen en unzippen heb ik nu even niet gedaan, dus ik heb je bestand dit keer niet bekeken.

Als je de bijlage hebt bekeken die ik postte, dan kon je zien dat er gewoon een rijtje is toegevoegd.

Wat heb ik gedaan:
vernorgen kolommen zichtbaar gemaakt, gewoon een rij toegevoegd en vervolgens de formule cellen gekopieerd. Niet meer en niet minder..............

Pasja, voor wat betreft jou titel op dit forum mag er wat mij betreft nog een "mega" voor. Hartelijk dank! :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
Ik ga het nogmaals zelf proberen. Groet, Aad:thumb:

Je hebt trouwens gezien dat de namen op de rijen horizontaal niet "sporen"..............

(ook niet in het oorspronkelijke door jou geposte bestand)

nee oke,
ik dacht alleen, ik wijs je er even op voordat je dadelijk een heleboel "boze" mensen krijgt, maar je wist het al............ ;) :D

Hoi Pasja,

Een klein foutje zit er nog in.

In de totaalkolom staat de volgende formule:
=ALS(SOM(C3:AK3)=0;"";SOM(C3:AK3)+(40-RIJ())/1000)

Wordt het rijnummer groter dan 40 ontstaat er een negatief getal. Echter geen probleem voor de somproduct-formule die kan daar best mee omgaan.

Mooier:
=ALS(SOM(C3:AK3)=0;"";SOM(C3:AK3)+(75 -RIJ())/1000)

Jeroen

ok, daar heb ik idd. niet naar gekeken, ik heb slechts wat rijtjes toegevoegd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan