ik heb nu de kinderlokker van me dochter op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

feli1974

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
ik heb dus nu een pedo op msn van mijn dochter.politie kan niet helpen/doet niks.wat kan ik nu doen? heb msn 4 erop en doe mijn best om hem aan de praat te houden.wil ip-adress verkrijgen.
aub help me hij had het al over een ander 11 jarig meisje

feli van der heide
gegevens: nick: Noodle
n_O_O_d_l_e@live.nl

Laatst bewerkt:
Gesprek opslaan en aan politie geven. Met een ip adres kan je zelf erg weinig.

ben al bij politie gewest.hun vragen mij om ip-adres te krijgen... geoefend maar lukt niet.nu heb ik hem online en wil hem lokken. ergens een erg goeie hakker?

Lijkt mij een probleem om zélf het ip-adres te achterhalen, omdat vlgs. mij alle chat-verkeer (en ook bestandsoverdrachten) via de servers van MSN gaan.
Ik heb net even getest, en inderdaad lijkt het erop dat als je een chat-venster met iemand open hebt dit geen directe verbinding is met de andere partij.

Wellicht krijg je informatie als je contact zoekt met de helpdesk van MSN; misschien kunnen zij iets voor je kunnen betekenen. Vermeld daarbij de MSN-naam (xxxx@xxxx.xxx) van diegene die je nu op de korrel hebt.

Log (zoals al aangegeven) de hele chatsessie(s) voor de bewijsvoering.

Tijs.

jammer hij is offline nu. politie vraagt een leek om de ip-adres te verkrijgen.....dat is toch niet normaal:( ik hou hem op haar msn en probeer een ontmoeting uit te lokken.mensen pas op, dat zit ook in verband met hyves.)

jammer hij is offline nu. politie vraagt een leek om de ip-adres te verkrijgen.....dat is toch niet normaal:( [...]

Zo abnormaal is dat niet, per slot weet de politie ook niet waar deze persoon zich bevindt en hebben ze een ip-adres nodig voor plaatsbepaling.
Ga dus even met de MSN helpdesk overleggen wat je nu moet/kunt gaan doen.

Dat hyves een grabbelton is voor kinderlokkers etc. verbaast mij in het geheel niet. Als ik zie wat daarop wordt getoond en geschreven door leden... Nu heb ik geen kinderen, maar ik weet wel dat hyves er dan niet inkomt, of uitsluitend als ik elke wijziging/toevoeging/reactie mag beoordelen voordat het geplaatst wordt door kindlief.

Tijs.

ik hou hem op haar msn en probeer een ontmoeting uit te lokken

Goed plan, maar zorg dan wel dat er iemand bij is van de politie bijvoorbeeld en ga geen eigen rechter spelen. Dan ben je echt veel verder van huis dan je zou willen.

politie zou toch een ip-adress beter kunne traceren dan ik dacht ik.nu nog vrienden uit vlees en bloed alleen maar... eer is een msn-hyves waar ze aangemeld was,daar halen de pedos ook informatie vandaan.politie zei ook dat ik niets mocht uitlokken.here ze doen niets,vragen te veel van mij(ipadres), WAT DAN???dan moet ik toch op eigen hout werken...

Laatst bewerkt:
Wanneer jij contact legt met bijvoorbeeld iemand van de zeden politie of om te beginnen de buurt regisseur van je lokale politiebureau, kom je al een heel eind. Geloof me.

En ik snap je opwinding en kwaadheid, ik ben ook vader, maar wees verstandig.

Laatst bewerkt:
En er zitten bij dit soort dingen zovel addertjes onder het gras dat je naast dat ip echt niet zelf aan de slag moet gaan. Leg het ip en de logs voor aan de politie en verder moeten zij er werk van maken, als zij vinden dat het kan.

okay dit haal ik er ook aan....bedankt. maar als hun ook zo lax reageren zoals de gewone politie dan moet ik mijn eigen ding beginnen.of hij de waarheid zei weet ik niet,maar volgens hem had hij een 11 jarig meisje in huis gisteren! Hij werkt ook onder het adres : *knip*. ik lees met afgrijzen de gespreksgeschiedenis

Laatst bewerkt door een moderator:
maar dat is hem juist: ik weet niet genoeg om de ip-adres te krijgen,dat moeten hun toch kunnen doen??

Uit een email schijn je er wel 1 te kunnen halen. Vraag of de "kinderlokker"een mail stuurt.

Daarna aan de politie overlaten.

okay dat zal ik ook proberen bedankt. email adres ook aan politie gegeven,maar als hij wat stuurt,kunnen hun dan meer achterhalen? naar een webadres of popaccount?

Lijkt me wel aangezien ze ook digitaal bezig zijn en daar mensen voor hebben. Maar meer dan die info geven kan je echt niet doen.

zo ik zou zeker wel eigen rechter spelen,
ik zou liever een maandje zitten in de nor uit liefde voor mijn dochter, dan dit soort personen hun gang laten gaan.(heeft de rechter ook wel respect voor) loden pijp mee, en ******* .

en als je het ip hebt, kun je je provider nog raadplegen of zij het adres achter het ip geven.

zo ik zou zeker wel eigen rechter spelen,
ik zou liever een maandje zitten in de nor uit liefde voor mijn dochter, dan dit soort personen hun gang laten gaan.(heeft de rechter ook wel respect voor) loden pijp mee, en ******* ..

Ik kan je uit eigen ervaring puttend mede delen dat de rechter hier geen enkel begrip voor kan opbrengen en je wat langer bromt dan een maand.
En wat schiet je kind daar mee op?
Een ouder als crimineel achter tralies is wel het laatste wat je zou willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan