ik heb nu de kinderlokker van me dochter op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal een redelijk makkelijk handleiding schrijven om een ip te traceren via msn met gebruik van bestandsoverdracht. BRB

denk echt niet dat een provider mij (prive persoon) de ip geeft.plus dan nog: ik weet niet de ip te achterhalen.misschien de volgende keer met de lap naar politiestation scheuren....
bedankt st1

Laatst bewerkt:
dat hangt er van af in welke manier je iemand mishandelt.

er zijn zat rechtzaken geweest waarbij een dader uit liefde handelde, een lagere straf krijgt.

ik spreek voor mijzelf en ik zou mij ook niet kunnen inhouden.

vandaag probeerde mij de vent te leren om de gespreksgeschiedenis te wissen,dacht dat ik mijn dochter was.wat een doordachte daad en zeker niet uit liefde.wat ik zo lees gaan ze slim te werk.... gadver. eigenlijk zo er een site geschreven voor jonge kids zijn,waaran ze herkennen dat ze een pedo op hun msn hebben. msn kun je slecht uitbannen,maar beter leren om mee om te gaan. ik had gesprekken met mijn dochter gehad en ze was verbaasd.

Er is volgens mij weinig wat je tegen zo iemand kunt doen. Ikzelf zie het wel eens op tv (Undercover in Nederland). Mensen hebben gespreksgeschiedenis en het IP-adres van een kinderlokker, maar de politie kan weinig doen.

Dat komt meestal omdat iedereen zeg en kan zeggen wat hij/zij wil op het internet. Zo komt de kinderlokker meestal met een smoes dat hij de gesprekken niet gevoerd heeft of dat alles een grap was.
Als Alberto (de presentator) dan de kinderlokker ontmoet kan hij dan ook weinig anders doen dan de dader met de feiten confronteren, maar dat helpt weinig.

Mogelijk kun je een mailtje naar Undercover in Nederland sturen of zij er aandacht aan willen besteden, maar ik denk alleen dit erg lang zal duren.
http://www.undercoverinnederland.nl/index.php?menu_id=2

vandaag probeerde mij de vent te leren om de gespreksgeschiedenis te wissen,dacht dat ik mijn dochter was.wat een doordachte daad en zeker niet uit liefde.wat ik zo lees gaan ze slim te werk.... gadver. eigenlijk zo er een site geschreven voor jonge kids zijn,waaran ze herkennen dat ze een pedo op hun msn hebben. msn kun je slecht uitbannen,maar beter leren om mee om te gaan. ik had gesprekken met mijn dochter gehad en ze was verbaasd.

dat bedoel ik ook te zeggen, dat jij uit liefde handelt VOOR je dochter.
begrijp me niet verkeerd. ik haat zulke personen die de doodstraf verdienen.

Graag wijs ik "feli1974" er op dat we niet willen dat andermans persoonsgegevens hier geplaatst worden.

Dus ook geen e-mailadres.

Het is begrijpelijk dat een vervelende kwestie is maar houdt de gegevens voor jezelf.

heb met msn kontakt opgenomen,hopen dat me dat verder brengt.bedankt voor alle steun,kom ik verder laat ik het weten

feli

Hiermee kun je een ip-adres achterhalen via msn middels bestandsoverdracht.

IK BENADRUK DAT HET IP ADRES NIET OP HET FORUM GEPLAATS MAG WORDEN EN OOK GEEN ACTIE ONDERNOMEN MAG GENOMEN WORDEN TEGEN DE PERSOON. DIT IS ENKEL GEPLAATST OM HET IP ADRES AAN DE POLITIE TE KUNNEN VERSTREKEN. ZOWIEZO ZUL JE GEEN PERSOONSGEGEVENS VAN DIT IP ADRES KUNNEN HERLEIDEN, DUS OOK GEEN ADRESGEGEVENS!!!

IK ZAL NIET VERDER GAAN DAN ALLEEN LATEN ZIEN HOE JE EEN IP ADRES ACHTERHAALT WANT DE REST HOORT BIJ DE POLITIE TE LIGGEN.

Benodigheden:
- Een plaatje van iets over de 2 MB, zoek iets leuks uit want de persoon krijgt wel een verkleinde preview. Hernoem het plaatje naar iets pakkends.
- Wireshark

Bekijk eerst de image zodat je weet wat je moet doen, de acties in wireshark zijn genummerd. Eventueel test het op iemand anders in je msn lijst.
IPMSN.jpg

1. Download Wireshark http://www.wireshark.org/download/win32/wireshark-setup-1.0.6.exe

2. Default installatie dus overal next

3. Sluit alle applicaties af behalve msn en wireshark (ook eventuele software updaters)
Het beste kun je via veilige modus met netwerk mogelijkheden, dan ben je verzekerd van geen software updaters

4. Let wel op om dit snel te doen anders krijg je teveel packets!!

5. Zie de image voor meer duidelijkheid, stap 5 bestaat uit meerdere stappen.
- Start capture (zie nr. 1 op image). De capture begint nog niet want je krijgt een ander scherm waar je een adapter kan kiezen, nog niet kiezen.
- Verzend het plaatje van minimaal 2 MB naar de persoon.
- Druk op start achter de juiste netwerk adapter (zie nr. 2 op image, benaming zal verschillen tussen de image en jouw situatie)
- Druk na 2 seconden op end capture (zie nr. 3 op image). Let wel goed op dat de bestandsoverdracht tijdens dit wel aan het lopen was.

6. Klik op de kolom "Destination" in wireshark om te sorteren op deze kolom.

Het zou er zo uit moeten zien. Het ip adres van de persoon zou erg veel in voor moeten komen. Het kan zijn dat je ook een andere ip captured maar deze zou dan misschien een of twee keer in voorkomen.

IPMSN2.jpg

Laatst bewerkt:
BEDANKT! ik gaa alleen kontakt met de politie opnemen en niets verder op dit forum plaatsen.(ip,adres en zo)
ik zit nu steeds op msn maar helaas is hij offline.echt bedankt voor de handleiding.en nu de dader pakken.dit soort mensen mogen gewoon niet onderuit komen.

Ben zelf ook vader van twee (wel allebei jongens) kan me wel iets voorstellen hoe je je voelt. Maar nooit eigen rechter spelen.

Heel misschien geeft (de header van) een e-mail informatie over ip-adres, maar weer wijs ik erop dat contact met MSN nodig zal zijn om het ip-adres te kunnen achterhalen dat tijdens de chat-sessies wordt gebruikt.
Dit is de laatste keer dat ik die laatste informatie hier onder de aandacht breng, nu het erop lijkt dat alle tips genegeerd worden. :mad:

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan