Ik heb ook zo'n kl....virus voor het eerst

Status
Niet open voor verdere reacties.

jumper

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2002
Hoi allemaal
Ik kreeg de laatste dagen steeds errormeldingingen:
Memory acces violation in module kenel 32 at en dan krijg ik steeds verschillende nummers erachter.
Gisteravond de gratis online virusscan(mc Afee) erover heen gegooid en ik schijn W32/swen@mm virus te hebben.Waarschijnlijk door kazaa gekregen en een te oude update van mijn eigen Norton.
Wie weet wat dit is en hoe ik hem van mijn pc afkrijg.
Svp in simpele termen want ik ben nog niet zo handig met de pc.
Groetjes en bedankt alvast Jumper

Zie ook hier aangezien je de verwijdertool moet hernoemen. (scroll ff naar het einde van die post)

Laatst bewerkt:
Swen -vrij Thanxxx

Hoi allemaal,
Ik heb het virus volgens mij eraf gekregen met de tool van BitDefender.Reuze bedankt voor de tip allemaal.
Moet ik nu nogmaals een scan doen om te zien of alles daadwerkelijk weg is.Je ziet ik kan het bijna niet geloven,maar reuze bedankt nogmaals!!
Leve de Help- Mij- mensen
Groetjes Jumper

Update je Norton en doe dan nog eens volledige scan in veilige modus, ook kan je nog een online-scan doen: *klik*

hallootjes

Hoi Gezina,
Hoe doe ik zo'n scan in veilige modus?En Mijn Provider bied nu ook aan middels een actie antivirusprogramma mijn email te beschermen voor een klein bedrag per mnd.Is zoiets genoeg? Of moet ik gewoon een nieuwe versie van Norton aanschaffen(oude versie doet nu geen update meer)?
Met die antivirusscan via je provider blijf je toch altijd upgedate of niet?
Bedankt weer,Groetjes Jumper

Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus. (ziet er wel raar uit, grote iconen en zo) Mogelijk heeft dit voor jou geen zin aangezien jouw Norton misschien te oud is, schaf dus een nieuwe aan. Met email-bescherming van een provider heb ik geen ervaring maar zolang je zelf geen bescherming hebt kan je het zeker overwegen.

Info over verlengen van je abonnement, updaten e.d. Ik raad je wel aan een nieuwe aan te schaffen als je Norton echt te oud is.

http://www.wilders.org/free_tools.htm Kijk hier eens rond voor wat alternatieven. Grisoft AVG en Avast zijn gratis AV-scanners en best in orde.

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Dat virus is er inderdaad af.Sorry dat het niet wat duidelijker overkwam.Ook een nieuwe versie van Norton erop dus hopelijk blijf ik nu verschoond van die grappen,Bedankt nogmaals allemaal,
Groetjes,Jumper

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan