ik heb op mijn ipod touch geen internet meer. kan iemand helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CindyB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Berichten
3
hallo,
ik ben CindyB en ik heb een Ipod touch en volgens mij de 1 G.
en ik heb sinds een paar weken/maanden geen internet meer als ik naar instellingen ga en druk op Wi-Fi geeft hij geen netwerken meer aan.
maar we hebben wel draadloos internet thuis en op school ook en daar doet hij het ook niet.
mijn vriendinnen kunnen er wel op en geeft ook allemaal mooi aan en bij mij niet.
Kan iemand mij mischien helpen? hoop van wel het zal heel erg fijn zijn.
 
Probeer is naar de laatste versie te updaten via iTunes als dit nog niet gedaan is.
Er is meestal wel een oplossing. maar kan het zijn dat je hem als is hebt laten vallen? Want dan kan
de wifi antenne kapot zijn. Mocht het met het updaten niet helpen, dan zou ik hem bij een Apple Service Center binnen brengen.

Gr,
Maxim
 
Rebooten, en als dat niet helpt moet je iOS updaten. Ik had hetzelfde probleem, heb nu 4.3.5 en werkt perfect.
Alleen een iOS update op een 1g gaat volgens mij niet werken.
 
wat is rebooten? ben niet zo goed met de termen weet alleen hoe ik iets er op moet zetten en hoe het werkt :p

groetjes
 
Beide knoppen indrukken, totdat het scherm zwart wordt. En google het gewoon eens.
 
als ik de 2 knopjes in druk dan springt hij op het scherm dat ik hem uit moet zetten maar zal eens op google kijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan