Opgelost Ik heb per ongeluk Outlook uit de taakbalk verwijderd en kan het niet terugvinden

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

gbeersma

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2016
Wie wil mij even helpen? Ik heb per ongeluk Outlook uit de taakbalk verwijderd en kan het niet terugvinden, en kan nu dus geen mails ontvangen of verzenden. Ik heb Windows11 en een abonnement op Microsoft 365.

klik op de 'Startknop' linksonder in het beeldscherm en kies voor 'Alle programma's'. Vervolgens klik je met de muis op de map Microsoft Office en zie je het programma Microsoft Outlook 365 uitschuiven.

Klik idd op de startknop linksonder, typ daarna Out... in de zoekbalk. Outlook (classic) zal verschijnen.
Klik op openen.
Eenmaal outlook geopend kan je via rechtermuisklik te klikken op het outlook logo in de startbalk de koppeling terug vastmaken op de taakbalk.

Laatst bewerkt:
Je hoeft Outlook zelfs niet eens te openen om dat te doen; Outlook opzoeken in het Startmenu, rechtsklikken en Vastmaken op Taakbalk kiezen.

Sorry voor mijn late reactie, ik was niet eerder in de gelegenheid. Hartelijk dank allen, het werkt weer naar behoren.

Terug
Bovenaan Onderaan