Ik heb probleem met VIDEO Kaart TV-out

Status
Niet open voor verdere reacties.

dorpsgek

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2005
Berichten
7
Hallo iedereen ik heb een probleempje en hoop dat er iemand is bij wie dit bekend voor komt en me eventueel kan helpen.


IK heb een nvidia Geforce 2 MX 64mb videokaart met tv out.
Hij heeft het altijd normaal gedaan op mijn tv...alleen sinds mijn pc een keer gecrasht is ..is het nooit meer hetzelfde geweest.

Ik kan alles op mijn tv bekijken via de tv out behalve bewegende beelden van Mediaplayer, bijv films kijken lukt niet meer.
Ik krijg dan alleen een beeld op tv van mediaplayer maar geen bewegende beelden maar een zwart vlak.

Heeft iemand enig idee wat het probleem is..ik heb van alles geprobeerd :(
 
Welkom op Helpmij

Ik verplaatst even de vraag naar een geschiktere sektie:)
 
Ga naar je eigenschappen van je beeldscherm, tabblad van nVidia --> klik op "volledig scherm video" --> Optie "volledig schermapparaat" --> klik op het pijltje en kies voor "secundair beeldscherm" en sluit af met OK.

Is het nu beter?
 
Vervolg probleem

Hai,

heb het zelfde probleem. Ook deze oplossing geprobeerd en het werkt.... met NTSC instelling voor de tv. Sommige begrijpen het probleem al.... heb dan zwart/wit beeld op de tv. :(
Met Pal/b of Pal/g begint mijn tvbeeld (na het starten van in film in mediaplayer) te flikkeren als ie fullscreen is of hij is volledig zwart.

Heb van alles geprobeerd met tvtool en met de nvidia instellingen, maar krijg het niet voor elkaar om in clone modus in mediaplayer een bewegend beeld te krijgen op mijn tv (wel op de monitor uiteraard). Terwijl het vroeger altijd wel werkte (en daarom is het juist EXTRA frustrerend).

Wat wel werkt is de fullscreen mode op primary device(monitor) en heb dan op tv en monitor beeld.... 1 probleem. Als ik een film dan start dan begint de film in fullscreen op mijn monitor en op de tv is de mediaplayer dan nog normaal (werkend wel te verstaan met bewgende beelden) Maar daar heb ik dus niks aan want dan moet ik met een verrekijker gaan zitten turen als ik hem weer wil afsluiten zodra de film is afgelopen.(zo'n kruisje is best klein op 7 meter afstand:rolleyes:.) En omdat je op de monitor dan niks anders ziet dan film..... :confused:

dus... wel werkend maar fullscreen monitor en
niet werkend fullscreen tv maar geen beeld..

rara wat zou dit toch kunnen zijn...

Wie neemt deze uitdaging tot zich op?

Tenzij het iets heel ***ligs is.. dan pm je me maar zodat ik niet heel erg voor paal sta...:D ;)

nou ik hoor het wel..
Alast bedankt :thumb:
 
Nogmaals **BUMP** dan maar....

is er echt niemand die wat helderheid kan scheppen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan