Dus ik heb een probleem als ik iets wil openen run.bat dan kom er op java word niet herkend als interne of externe batchbestand of programma dus wat heb ik gedaan wat dom van mij alles van java verwijderd ook die classpaths en paths echt alles
nu heb ik java opnieuw geinstalleerd en het werkt nog steeds niet ik ben einde raad
dit is nu all een maand en ik weet niet waar te beginnen. en het zelfde gebeurt ook bij opdracht pomp dan komt er juist hetzelfde op :evil:
ik heb van alles gelezen maar ik ben spijtig genoeg nog altijd niet tot een oplossing gekomen ik heb dringend help nodig.
even extra informatie
ik gebruik windows 7
64 besturing systeem
alle hulp is welkom en eventueel kan iemand het doen op teamviewer vrijwillig?
want ik weet er niet veel van ik weet wel dat ik geen paths en classpaths meer heb
maar als ik er eens zet werkt het zowieso niet ik zal misschien afbeelding tonen als je
dat nodig vind voor me te helpen
alvast bedankt.
nu heb ik java opnieuw geinstalleerd en het werkt nog steeds niet ik ben einde raad
dit is nu all een maand en ik weet niet waar te beginnen. en het zelfde gebeurt ook bij opdracht pomp dan komt er juist hetzelfde op :evil:
ik heb van alles gelezen maar ik ben spijtig genoeg nog altijd niet tot een oplossing gekomen ik heb dringend help nodig.
even extra informatie
ik gebruik windows 7
64 besturing systeem
alle hulp is welkom en eventueel kan iemand het doen op teamviewer vrijwillig?
want ik weet er niet veel van ik weet wel dat ik geen paths en classpaths meer heb
maar als ik er eens zet werkt het zowieso niet ik zal misschien afbeelding tonen als je
dat nodig vind voor me te helpen
alvast bedankt.