De ene dag heb ik wél verbinding maar kan ik niet internetten (niks laadt e.d.), de andere dag kan ik niet eens proberen te verbinden want dan staat er ''De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk'', terwijl ik niks aan instellingen heb veranderd (ook doet internet het dan na een tijd weer zonder iets te veranderen). Andere apparaten (mobiels, pc's, laptops e.d.) kunnen op die momenten wél gewoon internetten. Soms als ik 'Problemen oplossen' doe zegt-ie o.a.: ''De standaardgateway is niet beschikbaar''.
Ik gebruik een pc met PCI-kaart met twee antennes, de drivers zijn up-to-date, drivers opnieuw installeren werkt niet, router + modem herstarten werkt niet, pc opnieuw opstarten werkt heel soms
Ik gebruik een ICIDU NI-707545 Wireless N Client utility PCI-kaart, de router is van Sitecom.
Ik gebruik een pc met PCI-kaart met twee antennes, de drivers zijn up-to-date, drivers opnieuw installeren werkt niet, router + modem herstarten werkt niet, pc opnieuw opstarten werkt heel soms
Ik gebruik een ICIDU NI-707545 Wireless N Client utility PCI-kaart, de router is van Sitecom.