Ik heb vaak problemen met internetverbinding op mijn computer. Kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry, misschien erg dom ofso, maar ik kan nergens pm's vinden op VraagLink, het staat niet bij Mijn activiteit of account ofso
ja het is een beetje een lastig systeem... maar eenmaal gevonden is het best handig.

en nu gaan we weer ontopic..
modjes worden hier niet zo blij van :)

Probeer eens de drivers te updaten met deze driver
Bekijk goed de instructies in het uitgepakte archief: NI-707544 NI-707545 Driver Installation Manual NL.pdf
NB: Naar Apparaatbeheer gaan kan korter dan in de handleiding: [Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc

Mocht het niet lukken: het is eigenlijk een Atheros AR5008X / AR5416 , dus ook daarvoor kun je drivers zoeken, bijv. op http://www.atheros.cz [dat is geen officiële Atheros site].

Tijs.

Laatst bewerkt:
die handleiding is ervoor om de drivers geschikt te maken voor Windows 8 geloof ik (dat staat erin), maar ik heb Windows 7 dus ik denk niet dat het zal helpen

Je kunt het allicht proberen. Pakt w7 ze niet, dan merk je dat vanzelf, als je vanuit Apparaatbeheer de driver (probeert te) updaten. Kan W7 er niets mee, dan merk je het dan, en blijft de huidige driver in werking.
Verder heb ik nog verwezen naar een andere plek waar je drivers kunt vinden. En ook bij die zul je tijdens het updaten wel merken of ze geschikt zijn of niet.

Tijs.

het probleem is nog niet opgelost, maar onze router staat in de meterkast en ik heb gehoord dat dat het signaal kan verstoren dus ik zal eerst proberen de router te verplaatsen en opnieuw kijken of het probleem is opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan