ik hed geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie ATI Chipset drivers. Dat zijn ze? Ik heb bij Compaq gelezen dat zij met Microsoft samenwerken. Die busdriver is via Windows Update Aangepast te vinden misschien?

Je kunt je bericht ook aanpassen, zo snapt niemand wat je nu bedoeld.:confused:

Ook gereboot, na de install na de chipsetdrivers?

okey hed je meschien een link naar die chipset drivers ?

wat ik hed alls wat er boven staat maar het gaat niet of ben ik dom:(

Is het mogelijk, om precies aan te geven wat je nu hebt gedaan? zo kan niemand je helpen, dan wordt het zwemmen, in een emmer snot, je komt niet vooruit.

Enne, die chipsetdrivers staan in de link die @maestro12 gaf, daar staan alle drivers voor die computer.

Configuratiescherm, Software, Programma's wijzigen en verwijderen.
Zoek in de lijst naar Realtek High Definition Audio Driver, klik op Verwijderen en volg de aanwijzingen op het scherm.
Herstart je PC.
Als de Wizard NIeuwe Hardware verschijnt, klik dan op annuleren.
Herhaal dat zonodig tot hij wegblijft.

Ga nu naar de site van Compaq Presario en klik op het venstertje Installeren. Volg de aanwijzingen op het scherm op.
Waarschijnlijk wordt op het eind gevraagd om je PC te herstarten. Doe dat.
Ik ben benieuwd.

DIT HED IK ALLEMAAL GEDAAN MAAR NU KRIJG IK DE FOUT MELDING, DIE IK NET HEEFT GESCHREVEN ,IK HOOP DAT HET NU DUIDELIJK IS WAT IK HED GEDAAN

Lees nog steeds nergens dat je deze drivers eerst hebt geïnstalleerd.

En dan na een reboot, de audio drivers.

Maar download eerst alle drivers, dan heb je ze bij de hand.:)

klop want deze drive had ik nog niet bij @MAESTRO gehad !!!!!

okey ik hed de link van jou gedownload daarna die andere link van @MAESTRO maar jammer genoeg krijg ik dezelfde melding .

ik hed als meer dan 20 keer gedownload en weer verwijder

Laatst bewerkt:
Deze had je eerst gedaan?

En daarna deze?

Heb je overigens ook in de bios gekeken, of de audiochip wel op enabled staat? bij mijn weten, kom je met F1 in de bios, maar dat kan ook een andere toets zijn.

ja ik hed de eerste een de tweede gedownload maar je laaste link is de zelfde als de eerste !b

BIOS MET DIE F1 KOM IK NIET IN ,ANDERS WEET IK OK NIET !

ja ik hed de eerste een de tweede gedownload maar je laaste link is de zelfde als de eerste !b

BIOS MET DIE F1 KOM IK NIET IN ,ANDERS WEET IK OK NIET !

Bios kan je ook inkomen met een andere toets. ( F2, F10, Delete )
Of je moet later/eerder op de toets drukken.

Normaal gesproken kom je bij Compaq in de bios door op f10 te drukken als je rechts boven in het scherm (tijdens het starten) een knipperend blokje ziet.

Overigens, je hebt de pc 3 weken, nu al mist de geluidskaart driver, schijnt de bus driver niet geïnstalleerd te zijn..........wat heb je gedaan met de pc??? :shocked:

Probeer je F10, maar ik denk toch, dat het F1 is, gewoon in het begin, na het opstarten, op deze toets blijven trommelen.

Denk, dat de bios gereset is, dat kan, als je de spanning er ineens afhaald, een bios powerreset.

Ik Hed Kazza Gedownloud En Dan Weer Afgehaald Toen Had Ik Geen Geluid Meer

Kazza? wasda?:confused: kassa?:D

Maare, ik zou de pc maar eens scannen op allerlei rommel, daar staat Kazaa om bekent, Kazaa Lite, o.k., maar Kazaa, nee.

MENSEN EINDELIJK HET IS MIJN GELUKT IK HED GELUID :thumb: :thumb:

IK HED DE PC UIT GEDAAN NET ALS JE HED GEZEG MET F10 GETROMMEL TOEN KWAM PC RECOVERY OM DE PC TE RESTEN DENK IK ,HET DUURDE 15 MIN :D :D :D EEN TOEN HAD IK WEER GELUID:cool:

IEDEER EEN DIE GEDULD MET ME HAD BEDANKT:thumb: :thumb: :thumb:

Ik zal het de "F10-trommelaar" vertellen. :D Fijn dat je weer geluid hebt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan